۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
پیش بازی دیدار تیمهای سرخ پوشان پاکدشت و خونه به خونه بابل

شام اول فکری در خونه

تیم های سرخ پوشان پاکدشت و خونه به خونه بابل در نخستین دیدار هفته بیست و دوم لیگ یک به مصاف هم خواهند رفت .
کد خبر: ۹۳۱۴۵
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته اول کشور از روز چهارشنبه 17 بهمن ماه 97 با انجام چهار دیدار پیگیری خواهد شد که در نخستین بازی تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت در ورزشگاه پاس قوامین از ساعت 14 به مصاف خونه به خونه بابل خواهد رفت .

دو تیم نبردی متفاوت در این دیدار خواهند داشت که پاکدشتی ها برای قهرمانی و بابلی ها برای نیفتادن جدالی سخت و نفسگیر را خواهند داشت .

مهمترین نکته این دیدار شاید اولین حضور محمود فکری سرمربی شمالی سرخ پوشان روی نیمکت این تیم باشد که این مربی پس از آنکه به طرزی عجیب از جمع شاهینی جدا شد حالا در اولین آزمون خود به مصاف تیم هم استانی خود خواهد رفت .

شام اول فکری در خونه

سرخ پوشان در حالی به مصاف تیم پایین جدولی خونه به خونه خواهد رفت که در هفته بیست و یکم استراحت کرد ولی در هفته بیستم در خانه با دو گل مغلوب قشقایی شیراز شد تا زمینه جدایی فرهاد کاظمی فراهم شود .

خونه به خونه بابل نیز که تلاشی زیادی برای نیفتادن می کند در این دیدار کاری سخت خواهد داشت . شاگردان میثاقیان در هفته گذشته دست به کاری بزرگ زدند و در خانه مقابل تیم صدرنشین و مدعی شماره یک قهرمانی به تساوی 1 بر 1 دست یافتند تا این هفته هم بتوانند یقه تیم دوم جدول را بگیرند .

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم جایگاهی کاملا متفاوت در جدول لیگ دارند که سرخ پوشان میزبان 33 امتیازی در جایگاه دوم و خونه به خونه مهمان نیز با 15 امتیاز در مکان چهاردهم جدول جدالی سخت برای جدا شدن از مکان فعلی با میزبان خود خواهد داشت .

شام اول فکری در خونه

کوبل داوری :

این دیدار حساس را آقایان : سعید رحیمی مقدم به کمکهای موسی مه آبادی ، رضا درویشی و ابوالفضل دوستی قضاوت خواهند کرد و سعید بطحایی نیز ناظر این بازی خواهد بود .
ترند های روز