۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷
پیش بازی آرمان گهرسیرجان - استقلال رامشیر؛

مچ اندازی کهنه کارها در سیرجان/تقابل برترین خط حمله با بهترین خط دفاع لیگ

صدرنشین گروه دوم روز سه شنبه در سیرجان میزبان تیم استقلال رامشیر خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۱۷۷

به گزارش"دی اسپورت"، تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان در هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته دوم روز سه شنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۷ از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی سیرجان رو در روی رامشیری ها صف آرایی خواهند کرد.

این بازی برای هر دو تیم از یک حیث اهمیت ویژه ای دارد و به نظر می رسد این موضوع حساسیت بازی را دو چندان کند.

سیرجانی ها که در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول عملکرد سینوس واری را داشتند در حال حاضر فقط ۴ امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول دارند و در صورتی که امتیاز بازی های پیش رو و آینده را از دست بدهند جایگاه خود را در صدر جدول متزلزل خواهند دید آنها برای اینکه جایگاه خود را در صدر تثبیت کرده و فاصله امتیازی زیادی از رقبا بگیرند در باری امروز محکوم به برد خواهند بود.

جدال دو تیم ، مچ اندازی دو مربی کهنه کاری است که با سابقه چندین ساله شان در عرصه مربیگری تجارب زیادی را کسب کرده و یکی از مربیان کهنه کار و باتجربه کشورمان محسوب می شوند.

در آن سو رامشیری ها که در نیم فصل اول نتایج خوبی را گرفته بودند اما مشکلات مالی به یک باره بر روحیه تیمی آنها تاثیر گذاشته و چند بازیکن کلیدی خود را نیز از دست دادند همین امر موجب شد در نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب نکنند تا سقوط چند پله ای در جدول داشته باشند. آنها در نیم فصل دوم دو مساوی ، یک شکست و یک برد که هفته گذشته در یک بازی دراماتیک اما جنجالی بدست آمد در کارنامه خود ثبت کرده اند.

رامشیری ها علارغم کسب نتایج قابل قبول با ۲۰ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند و همچنان در منطقه سقوط قرار گرفته اند.

از لحاظ آماری می توان تقابل دو تیم را تقابل برترین خط حمله لیگ با سومین خط دفاعی برتر لیگ نامید چرا که آرمان گهری ها با ۲۶ گل زده بهترین خط حمله و رامشیری ها با ۱۴ گل دریافت کرده سومین خط دفاع برتر لیگ را در اختیار دارند.

بازی رفت :

دو تیم در بازی رفت که در ورزشگاه تختی رامشیر برگزار شد به تساوی بدون گل رضایت دادند.

کوبل داوری :

احمد محمدی - امین قدیری - مسعود شیرانی - مجتبی شجاعی - ناظر داوری : حیدر شکور