۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
پیش بازی شهرداری فومن - شهرداری بندرعباس؛

دومین دربی شهرداری چی های لیگ در فومن/سرخابی ها به هم رسیدند!

تیم فوتبال شهرداری فومن عصر امروز در ورزشگاه آزادی این شهر به مصاف تیم شهرداری بندرعباس خواهد رفت.
کد خبر: ۹۳۱۸۳

به گزارش"دی اسپورت"؛ دومین دربی شهرداری چی های لیگ دو در هفته نوزدهم عصر امروز بین شهرداری فومن و شهرداری بندرعباس برگزار خواهد شد.

فومنی ها که فصل را خوب آغاز نکردند و عملکرد سینوسی داشتند پس از ثبات مالکیتی و مدیریتی در این باشگاه تا حدودی وضعیت آنها بهبود یافته و به دنبال رتبه ای در خور شان این تیم هستند و نیم نگاهی نیز به بالای جدول دارند آنها در حال حاضر با ۲۳ امتیاز و با تفاضل گل کمتر در رده هشتم جدول جا گرفته اند.

در مقابل شهرداری بندرعباس فصل را در قامت یک مدعی آغاز کرد اما این روزها افت شدیدی با برهانی داشته و نتوانسته خود را در قامت یک مدعی اصلی نشان دهد و با کسب ۲۳ امتیاز و به لطف تفاضل گل بیشتر در رده پنجم جدول جا گرفته است برهانی و شاگردانش می دانند که بازی امروز مهم و حیاتی برای آنها محسوب می شود چرا که عدم نتیجه گیری می تواند علاوه بر اینکه از سایر رقبا و صدر جدول فاصله بگیرند جایگاه پنجمی خود را نیز از دست بدهند.

در حال حاضر در جدول گروه دوم ۳ تیم ۲۳ امتیازی وجود دارد که از رده پنجم تا رده هشتم پشت سر هم و بر اساس تفاضل گل و بازی رو در رو صف آرایی کرده اند که هر یک از تیم ها به راحتی می توانند با عدم نتیجه گیری تیم دیگری جای آن در جدول بگیرند.

تقابل مربیان دو تیم نیز تقابل جذاب و دیدنی خواهد بود چرا که افشین ناظمی به عنوان یک پرسپولیسی و آرش برهانی به عنوان یک استقلالی در راس کادرفنی هر یک از تیم ها حضور دارند و این می تواند به جذابیت بازی بیافزاید.

کوبل داوری :

رضوان سرشار - محمد شاکر - سیدمسلم رحیم خانی - محمد جهانی - ناظر داوری : زاهد بحرینی
ترند های روز