۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱
وینگو و گل گهر یک کار نیمه تمام در لیگ یک دارند

نصیری: در لیگ یک هیچ تیمی ضعیف نیست

اصغر نصیری، مدافع نود ارومیه در حالی که در فصل نقل و انتقالات مورد توجه باشگاه لیگ برتری سپیدرود رشت قرار گرفته و با این تیم قرارداد داخلی امضا کرده بود، به یکباره با گل گهر به توافق رسید و اولین بازی اش را در برابر خونه به خونه برای تیم جدیدش انجام داد. به همین دلیل با او تماس گرفتیم تا اتفاقات به وجود آمده را از زبان خودش جویا شویم.
کد خبر: ۹۳۲۲۳


ماحصل گفتگو خبرنگار دی اسپورت با اصغر نصیری، مدافع سابق نود ارومیه و فعلی گل گهر سیرجان را در زیر می خوانید.

در تعطیلات نیم فصل در تمرینات سپیدرود حضور داشتی ولی به یکباره با گل گهر به توافق رسیدی.؟

بله من در تعطیلات نیم فصل در تمرینات سپیدرود حضور داشتم و پس از دو هفته آقای کریمی از باشگاه خواستند تا با من قرارداد امضا کنند ولی به دلیل اینکه پیش از حضور در تمرینات سپیدرود با گل گهر قرارداد داخلی امضا کرده بودم، با آقای جواهری تماس گرفتم تا کسب اجازه کنم که ایشان از من خواستند به سیرجان بروم و با آقای کریمی تماس گرفتند و در نهایت قراردادم با گل گهر را نهایی کردم. در این مورد باید این نکته رو ذکر کنم که واقعا باعث افتخار هر فوتبالیستی است که زیر نظر بازیکن و مربی بزرگی مانند علی آقای کریمی به دنبال پیشرفتش باشد که قسمت من نشد تا به این افتخار برسم و امیدوارم در ادامه فوتبالم شرایط طوری رقم بخورد که زیر نظر علی آقا فوتبالم را ادامه دهم.


و در مقابل خونه به خونه اولین بازی رسمی ات برای گل گهر را انجام دادی.
 
پس از امضا قرارداد به دلیل برخی مشکلات که باشگاه با آن مواجه بود، دو هفته اول بازی های نیم فصل دوم  را به دلیل عدم صدور کارت بازی ام از دست دادم ولی در هفته سوم برابر خونه به خونه به میدان رفتم.


در مورد بازی برابر خونه به خونه برای خوانندگان ما بگویید.

خب بازی اول در تیم جدید برای هر فوتبالیستی  سخت است و من هم از این قاعده مستثنی نبودم. در مورد بازی هم باید بگویم  که به دلیل شرایط بد زمین، دو تیم نتوانستند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند ولی با این وجود با توجه به اینکه تیم ما چهار بازیکن اصلی خود را در این مسابقه در اختیار نداشت، تساوی و کسب یک امتیاز از دیدار خارج از خانه نتیجه خوبی بود.


در این هفته هم که باید برابر آلومینیوم به میدان بروید.

آلومینیوم تیم خوبی است که در چهار مسابقه قبلی خود گلی را دریافت نکرده است ولی با احترام به این تیم و همه تیم ها، در تمام مسابقات ما تنها برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم و در این بازی هم برای اینکه فاصله امتیازی خودمان با سایر مدعیان را حفظ کنیم تنها برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.


با توجه به شرایط جدول، خیلی ها از همین حالا گل گهر را یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر می دانند.

صد در صد خودمان هم به صعود فکر می کنیم ولی فوتبال به دلیل غیر پیش بینی بودنش است که جذابیت دارد. من فکر می‌کنم وینگو و گل گهر یک کار نیمه تمام دارند که صعود به لیگ برتر است. گل گهر طی دو فصل اخیر همواره جزو مدعیان صعود بوده ولی در نهایت به هدفش دست پیدا نکرد که انشالا امسال همه عوامل باشگاه، کادرفنی، بازیکنان و هواداران به کمک هم بتوانند به این مهم دست یابند.

حرف پایانی.

در پایان جا دارد از هم تیمی ها و کادرفنی نود ارومیه که در نیم فصل نخست در کنارشان بودم تشکر کنم و از هم تیمی هایم در گل گهر بگویم که اینکه با فاصله امتیاز در صدر جدول حضور داریم موجب نشود که از هدف مان غافل شویم و تا روز آخر که جواز حضور در لیگ برتر را به دست بیاوریم، دست از تلاش بر نداریم.
ترند های روز