۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
گل گهرسیرجان - آلومینیوم اراک

تیم وینکو بی رحم در حمله

صدرنشین، دیدار هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در برابر آلومینیوم اراک را با خیال راحت دنبال خواهد کرد به این خاطر که در صورت باخت هم در صدر جدول باقی می ماند و می تواند خود سرنوشت خویش را رقم بزند.
کد خبر: ۹۳۳۲۰


به گزارش"دی اسپورت"،فردا در بازی گل گهر و آلومینیوم اراک در استادیوم خانگی گل گهر جای سوزن انداخت نخواهد بود چون سیرجانی ها هفته به هفته به صعود به لیگ برتر نزدیک می شوند و این می تواند برای آنها یک افتخار بزرگ و فراموش نشدنی باشد. گل گهر با 36 گل زده بهترین خط حمله بازی ها را در اختیار دارد و بی تعارف مقاومت در برابر چنین خط حمله ای خیلی سخت  است و خط دفاعی آلومینیوم اراک آزمایش سختی را در برابر مهاجمان تیم گل گهر پشت سر خواهند گذاشت. 

 

آلومینیوم اراک با فراز کمالوند تنها برای کسب یک امتیاز از گل گهر پا به میدان نمی گذارد چون یک امتیاز کمک زیادی به این تیم برای قرار گرفتن در مسیر صعود به لیگ برتر نمی کند و تیم آلومینیوم برای اینکه دوباره شانس صعود پیدا کند باید برای برنده شدن در این بازی تلاش کند. آلومینیوم اراک با وجود اینکه در روزهای اخیر با استعفای سرمربی اش مواجه شد اما در این بازی دوباره با فراز کمالوند به میدان خواهد آمد.

 

این بازی به همان اندازه که برای تیم میهمان سخت است برای میزبان هم سخت است. چرا که آلومینیوم هم یکی از مدعیان صعود به شمار می رود. از سویی این بازی در حضور پرشور تماشاگران میزبان برگزار می شود، به همین خاطر تیم میهمان یعنی آلومینیوم اراک کمتر تحت فشار قرار می گیرد.