۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
پیش بازی گل گهرسیرجان و آلومینیوم اراک؛

گل گهر بدنبال تثبیت صدرنشینی / اراکی ها به جمع مدعیان می پیوندند؟

تیم های گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در یکی از حساسترین دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ دسته اول کشور به مصاف هم خواهند رفت .
کد خبر: ۹۳۲۷۷
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته بیست و دوم لیگ دسته اول کشور از ساعت 14 فردا ( پنجشنبه ) با دیدار حساس تیمهای گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک پیگیری خواهد شد .

گل گهر که با فاصله ای 7 امتیازی با تیم دوم جدول قدرتنمایی می کند در دیدار فردا در صدد بیشتر کردن این فاصله امتیازی است تا با خیالی راحت تر دیدارهای آینده خود را پیگیری کند .

شاگردان وینگو در حالی به مصاف حریف خود می روند که در هفته گذشته و در بابل با تساوی یک بر یک مقابل خونه به خونه متوقف شدند و برای ادامه روند صدرنشینی خود نیاز مبرم به برد در این دیدار خواهند داشت .

گل گهر در اندیشه زیاد کردن فاصله

آلومینیوم گه در لیگ این فصل یکی از مدعیان صعود محسوب میشود برای رسیدن به مکان های بالایی جدول نیازی مبرم به برد و کسب سه امتیاز این دیدار خواهد داشت تا از قافله قهرمانی عقب نماند .

اراکی ها در هفته بیست و یکم در خانه و به سختی با یک گل از سد شهرداری ماهشهر عبور کردند و می خواهند در خانه صدرنشین به دنبال کسب امتیاز باشند .

جایگاه دو تیم در جدول :

گل گهر سیرجان در 19 بازی گذشته خود 40 امتیاز کسب کرده و فاصله خیلی خوبی با تیم دوم جدول پیدا کرده است و آلومینیوم اراک مهمان دیدار فردا با یک بازی کمتر نسبت به میزبان خود 31 امتیازی در جایگاه پنجم قرار دارد .

گل گهر در اندیشه زیاد کردن فاصله

کوبل داوری : 

این دیدار حساس را سید علی میرغفاری سوت خواهد زد که در امر قضاوت امیر محمد داوود زاده ، علی الفتی و عباس صادقی در امر قضاوت ایشان را همراهی خواهند کرد و ناظر داوری نیز رامین عرفانیان خواهد بود .