۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
پیش بازی چوکا تالش - داماش گیلان؛

دربی گیلانی ها اینبار در لیگ دو/داماشی ها عقاب را شکار می کنند؟

دربی استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم روز سه شنبه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۲


به گزارش"دی اسپورت"، دو تیم چوکای تالش و داماش گیلان در یک بازی معوقه از هفته هجدهم رقابت های لیگ دسته دوم روز سه شنبه در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم خواهند رفت.

داماشی ها که با یک بازی کمتر و با کسب ۳۱ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه اول قرار گرفته اند و در این بازی نیز تلاش خواهند کرد تا با برتری از قافله صعود عقب نمانند.

در آن سوی میدان نیز که چوکایی ها با یک بازی کمتر در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته اند این فرصت را دارند تا با برتری در این بازی صعود چند پله ای در جدول داشته باشند و حتی تا رده دوم جدول بالا آمده و جای داماشی ها را در رده دوم جدول بگیرند.

داماشی ها با ۱۰ گل خورده پس از خوشه طلایی ساوه برترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند و علاوه بر برترین خط دفاعی سومین خط حمله لیگ را پس از مقاومت و آوالان در اختیار دارند و این موضوع کار مهاجمان و مدافعان چوکا را برای گلزنی و محافظت از دروازه خودی سخت خواهد کرد از سویی دیگر لاجوردی پوشان به سختی و به کمتر کسی در زمین خودی باج می دهند و از این رو به نظر می رسد روز سه شنبه دربی جذاب و تماشاگرپسندی را شاهد باشیم.

در هر صورت داماشی ها با برتری در این بازی علاوه بر تثبیت جایگاه خود در جدول اختلاف امتیازی خود را با چوکا افزایش خواهد داد و در صورتی که تالشی ها در این بازی پیروز شوند داماشی ها رده دومی خود را از دست خواهند داد و از قافله صعود تا حدودی دور خواهد شد.

کوبل داوری :

سعاد وفاپیشه - احمد کاظم لو - رامین بابایی - تورج رستمی - ناظر داوری : شاهین حاج بابایی