۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
هدفم از استعفاء دفاع از مطالبات بازیکنانم است؛

سیامک فراهانی : انگیزه ما شاد کردن دل هواداران است

سرمربی داماش گیلان گفت : حق داماش با این هوادارانش در فوتبال بیشتر از این هاست.
کد خبر: ۹۳۶۰۳
به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از سایت رسمی باشگاه داماش گیلان ، سیامک فراهانی پس از برتری داماش در مقابل چوکا تالش در مورد این بازی اظهار داشت : دربی بودن این بازی و نیز حساسیت نتیجه برای هر دو تیم باعث شده بود تا به جای فوتبالی دلچسب یک بازی درگیرانه را از دو تیم شاهد باشیم. روند تیمی ما در نیمه دوم بهتر شد و بازیکنان توانستند مزد تلاش خود را با کسب این سه امتیاز بگیرند و من به آنها تبریک و خسته نباشید می گویم.

فراهانی افزود : شاد کردن این هواداران که با دل و جان پشت این تیم ایستاده اند ، انگیزه اصلی ماست. ما مدیون این هوادارانیم و معتقدم که حق داماش با این هواداران بیشتر از این هاست.

سرمربی داماش در خصوص دیدارهای پیش روی و احتمال رسیدن داماش به صدر جدول اذعان داشت : هنوز هفت بازی دیگر باقی مانده و خیلی اتفاقات ممکن است بیفتد. نتایج بازی های آینده مهم و سرنوشت ساز است و باید تلاش کرد. اما مهمتر از همه کمک و حمایت از این تیم است. از مسئولان و متولیان و هرکسی که می تواند به این تیم کمک کند می خواهم که این تیم و بازیکنانش را دریابند. 

وی با اشاره به مشکلات مالی داماش گفت: مشکلات مالی داماش را رنج می دهد. من باید از حق بازیکنانم دفاع کنم. قراری را از قبل با مدیران باشگاه گذاشته ام که اگر تا روز بعد از بازی با چوکا مسایل مالی بازیکنان مرتفع نشود، دیگر در تیم حضور پیدا نکنم. هدفم از این کار دفاع از مطالبات بازیکنان است.