۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
پیش بازی ملوان بندر انزلی و پرسپولیس پاکدشت

دوئل حساس آقا ممی و فکری در تالاب انزلی

تیم های ملوان بندر انزلی و پرسپولیس پاکدشت در دیدار آغازین هفته بیست و سوم لیگ دسته اول کشور به مصاف هم می روند.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۳۴۴۷
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته بیست و سوم لیگ دسته اول کشور از روز سه شنبه 23 بهمن ماه با برگزاری سه دیدار آغاز خواهد شد که در حساسترین دیدار تیم فوتبال ملوان از ساعت 14 در ورزشگاه تختی بندر انزلی میزبان سرخ پوشان پاکدشت خواهد بود .

این بازی به نوعی نگاه تیم های بالا و پایین جدولی را به سوی خود معطوف کرده که تیم های مدعی صعود منتظر امتیاز گیری ملوانان و بر عکس آن تیم های پایین جدولی دوست دارند تیم مهمان برنده این دیدار باشد .

ملوانان که برای نیفتادن نیم فصل دوم روند خوبی را دنبال می کنند در هفته بیست و یکم در خانه کارون اروند خرمشهر به تساوی بدون گل رضایت دادند تا با استراحت در هفته گذشته با تمام توان به مصاف مدعی خود بروند .

نگاه پایین و بالای جدول بسوی ملوان

سرخپوشان پاکدشت یکی از گزینه های صعود به لیگ برتر پس از آنکه در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرد فرهاد کاظمی را از کار بر کنار کرد تا محمود فکری جایگزین این مربی شود .

کادر فنی جدید پاکدشتی ها در اولین گام در هفته بیست و دوم موفق شدند به زحمت تیم خونه به خونه بابل را با نتیجه 2 بر 1 شکست داده و در این هفته برای عقب نماندن از قافله قهرمانی نیز مبرم به برد در این دیدار خواهند داشت .

جایگاه دو تیم در جدول لیگ :

ملوان هم اکنون با 18 امتیازی که در 19 بازی قبلی خود کسب کرده در جایگاه 13 قرار گرفته و برای جدا شدن از منطقه خطر نیاز به سه امتیاز خانگی این دیدار خواهد داشت .

سرخ پوشان پاکدشت که اختلافی 5 امتیاز با صدرنشین پیدا کرده اند و با 36 امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داده اند برای کم کردن فاصله خود با گل گهر نیاز به سه امتیاز دارند تا منتظر لغزش صدرنشین بمانند.

نگاه پایین و بالای جدول بسوی ملوان

کوبل داوری :

این دیدار حساس را آقای کیوان علی محمدی سوت خواهد زد که در امر قضاوت کوروش کریمی ، هیوا بهمنی و اشکان رضایی مقدم وی را همراهی خواهند کرد و ناظر داوری نیز صادق نوری خواهد بود . 
ترند های روز