۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
شاگردانم باید اشتباهات خود را کم کنند

مهابادی: قشقایی تیم قابل احترامی است

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: قشقایی تیم قابل احترامی است و من به جای اینکه روی این مسائل تاکتیکی جریف متمرکز شوم باید اشتباهات شاگردانم را کم کنم.
کد خبر: ۹۳۴۸۸


به گزارش «دی اسپورت»؛ داود مهابادی در مورد بازی روز سه‌شنبه فجر شهید سپاسی مقابل قشقایی شیراز که دربی شیرازی‌ها معروف است، اظهار داشت: تیم قشقایی تیم جوان و دونده همراه با کادر فنی خوبی است و این تیم تاکنون نتایج خوبی را کسب کرده و موقعیت خوبی را در جدول دارد و این تیم قابل احترام است.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی افزود: امیدوارم در این بازی هم بازیکنانم همان روند روبه رشدی را که در هفته‌های اخیر داشته‌اند، ادامه دهند و بتوانند یک بازی خوبی را به نمایش بگذارند و هر تیمی که شایسته است پیروز میدان شود.

وی در پایان گفت: بهتر است به جای اینکه من بخواهم روی مسائل تاکتیکی حریف متمرکز شوم از بازیکنان بخواهم که اشتباهات‌شان را کمتر کنند. همانطور که اطلاع دارید تیم ما روند رو به رشدی داشته و در کل بازی خوبی انجام می‌دهند. اما به خاطر اشتباه و عدم تمرکزشان نمی‌توانند به خوبی از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند استفاده کنند. امیدوارم در این بازی تعداد اشتباهات بازیکنانم کمتر شود و بتوانند یک بازی خوب و تماشاگرپسندی از خود به نمایش بگذارند.

منبع: فارس