۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

بختیاری زاده : پیش بینی جدال سختی را با شاهین داشتیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت : با توجه به موقعیت خاص این تیم در جدول لیگ یک تساوی شهرداری ماهشهر برابر شاهین بوشهر در خارج از خانه رضایت بخش بود.
کد خبر: ۹۳۶۴۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ ، کوروش بختیاری زاده روز چهارشنبه پس از تساوی بدون گل تیمش برابر شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد : در این دیدار پیش بینی جدال سختی با شاهین داشتیم زیرا آنها تیمی شایسته و بتازگی نیز یکی از مربیان با کیفیت لیگ را به خدمت گرفته اند.

بختیاری زاده ادامه داد : با این وجود به کسب امتیاز در این دیدار نیاز مبرم داشتیم و یک امتیاز نیز به شایستگی توسط بازیکنان شهرداری ماهشهر در برابر شاهین بوشهر کسب شد.

سرمربی شهرداری ماهشهر افزود : با توجه به قرارگیری شهرداری ماهشهر در انتهای جدول برای برون رفت از این شرایط باید برابر شاهین حداقل امتیاز را کسب می کردیم که با همت و درایت بازیکنان این مهم محقق شد.

وی در ارتباط با جدایی مجید نامجو مطلق سرمربی سابق شهرداری ماهشهر بیان کرد : وی برای بهبود شرایط تیم یک سری درخواست ها داشت که برای باشگاه قابل محقق شدن در فصل جاری نبود و همین امر باعث شد وی تصمیم به جدایی از تیم بگیرد.

بختیاری زاده در ارتباط با بازی هفته آینده شهرداری ماهشهر گفت : این تیم در هفته بیست و چهارم رقابت ها به مصاف کارون اروند خرمشهر می رود که برای حفظ روند مطلوب خود باید در این دیدار پیروز میدان باشیم.
منبع: ایرنا