۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
پیش بازی اروند خرمشهر و بادران تهران؛

اروندی ها بدنبال فرار از بحران / شیشه عمر افاضلی در دستان کاظمی

تیم های کارون اروند خرمشهر و بادران تهران دیگر دیدار حساس هفته بیست و سوم لیگ دسته اول کشور را برگزار خواهند کرد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۳۵۳۵
به " گزارش دی اسپورت " ، در یکی از حساسترین دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ دسته اول کشور و از ساعت 14:30 فردا ( چهارشنبه ) تیم فوتبال کارون اروند در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر میزبان تیم پایتخت نشین بادران خواهد بود .

این دیدار برای خرمشهری ها که موقعیت خطرناکی در جدول لیگ دارند از حساسیت بالایی برخوردار است و با تمام قوا برای گرفتن سه امتیاز خانگی به جنگ نارنجی پوشان بادران خواهند رفت .

جنگ اروندی ها مقابل بادران در لب کارون

شاگردان هومن افاضلی در حالی به مصاف مهمان خود خواهند رفت که در هفته گذشته با یک گل در شیراز مغلوب فجر سپاسی شدند و برای رهایی از قعر جدول با تمام تدابیر تاکتیکی که در طول هفته کار کردند به مصاف بادران خواهند رفت .

بادران نیز در طول فصل پستی و بلندی های زیادی را تجربه کرده و با مربیان مختلفی نتایج نسبتاً خوبی را کسب کرده و این تیم پتانسیل ان را خواهد داشت تا در پایان فصل به عنوان یک مدعی ظاهر شود .

جنگ اروندی ها مقابل بادران در لب کارون

گرچه این تیم در حال حاضر نیاز مبرم به یک شوک روحی و روانی دارد تا برای ادامه فصل بازنگری خوبی شود. این تیم در حالی به خرمشهر سفر می کند که در هفته بیست و دوم استراحت کرد و در آخرین دیدار خود در رفسنجان با یک گل مغلوب مس شده بود .

جایگاه دو تیم در جدول :

کاروند اروند خرمشهر که از خط دفاعی و هجومی متزلزلی برخوردار است در 19 بازی قبلی خود 15 امتیاز کسب کرده و در قعر جدول جا خوش کرده که با همین تعداد امتیاز تیمهای شهرداری ماهشهر و خونه به خونه بابل نبردی سخت برای نیفتادن دارند.

اما بادران تهران علیرغم عملکرد نسبتاً خوبی که در فاز هجومی داشته در خط دفاعی آن انسجام لازم را نداشته و این تیم در 19 بازی قبلی خود 25 امتیازی است تا جایگاه هشتم را به خود اختصاص دهد و با مربی جدید خود می تواند به آینده امیدوار تر باشد .

جنگ اروندی ها مقابل بادران در لب کارون

کوبل داوری :

این دیدار حساس را وحید کیهانی سوت خواهد زد که در امر قضاوت علیرضا مرادی ، مهدی معماری و امیر ایار ایشان را همراهی خواهند کرد و ناظر داوری نیز سعادت الله باغبان خواهد بود .
ترند های روز