۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
در بخش حمله تعریفی نداشتیم؛

بیاتلو : کسب یک امتیاز خوب اما راضی کننده نیست

سرمربی نود ارومیه گفت : کسب یک امتیاز در یک بازی سخت خوب اما راضی کننده نیست.
کد خبر: ۹۳۶۵۵
به گزارش"دی اسپورت"؛ وحید بیاتلو پس از پایان بازی تیمش برابر مس کرمان اظهار کرد : تیم مس بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد و ساختار بهتری نسبت به تیم ما داشتند ما نیز در بخش حمله نتواستیم برنامه ای که در طول هفته روی آن کار کرده بودیم به خوبی در زمین پیاده کنیم.

بیاتلو افزود : علارغم اینکه در بخش حمله بد کار کردیم اما ساختار دفاعی خوبی داشتیم با شرایط فعلی ما کسب یک امتیاز آن هم از تیمی مثل مس خوب بود اما راضی کننده نیست.

سرمربی نود ادامه داد : از نکات مثبت این بازی می توان به گل نخوردن و کسب یک امتیاز اشاره کرد که توانستیم با امتیاز این بازی یک الی دو رده در جدول صعود داشته باشیم و باید نیز در آینده همین روند را ادامه داده و با کسب حداقل امتیاز ها بتوانیم سهمیه استان را در لیگ یک حفظ کنیم.

بیاتلو در خصوص داوری این بازی نیز گفت :داوری در مجموع خوب بود اما یک صحنه مشکوک به خطا رخ داد که نمی توان به راحتی از کنار این صحنه عبور کرد چرا که همان توپ تبدیل به موقعیت برای مس شد و می توانستیم روی این صحنه نیز گل دریافت کنیم.

او در خصوص بازی های آینده تیمش گفت : هر بازی شرایط خاص خود را دارد و هر چقدر به پایان فصل نزدیک می شویم بازی ها سخت تر می شود و باید با برنامه ریزی دقیق و هدفمند پیش رفته تا نتایج مطلوب و دلخواهی را کسب کنیم.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا تیمش در لیگ یک خواهد ماند گفت : با کمک خدا و حمایت هواداران سعی خواهیم کرد تا تیم را در لیگ یک نگه داریم.
ترند های روز