۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
پیش بازی سرخپوشان پاکدشت و مس رفسنجان؛

فکری بدنبال ثبت رکورد جدید / پاکدشتی ها از مس؛ طلا می سازند؟

تیم های سرخ پوشان پاکدشت و مس رفسنجان در یکی از حساسترین دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول کشور به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۳۸۰۹
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول کشور از روز سه شنبه سی بهمن ماه با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد که در یکی از حساسترین دیدارها تیمهای سرخ پوشان پاکدشت و مس رفسنجان به مصاف هم خواهند رفت .

دو تیم به با توجه شرایط حساسی که در جدول مسابقات دارند نیاز مبرم به برد در این دیدار خواهند داشت که پاکدشتی ها با محمود فکری به دنبال شکست هفته گذشته مقابل ملوان بندر انزلی هستند .

این سه امتیاز برای سرخپوشان از اهمیت خاصی برخوردار است و این تیم را تا یکقدمی گل گهر خواهد رساند و آنوقت منتظر شکست تیم سیرجانی خواهند ماند تا خود را در هفته های آتی در صدر جدول ببینند.

سرخپوشان برای جبران در صدد شکست مس

اما در آنسوی میدان نارنجی های مس رفسنجان که امسال تیم گرانقیمتی را روانه مسابقات کردند نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند و در انتهای جدول قرار دارند گرچه این تیم متمول کرمانی در نیم فصل دوم با جذب یکی ، دو بازیکن نتایج خوبی کسب کرد ولی باخت هفته بیست و دوم در تبریز و مقابل شهرداری این شهر مجدداً این تیم را در وضعیت بدی قرار داد تا در صدد کسب سه امتیاز این هفته در پاکدشت باشند که کاری بسیار سخت خواهد بود .

جایگاه دو تیم در جدول :

سرخپوشان در نیم فصل اول با فرهاد کاظمی نتایج خوبی کسب کردند و خود را به عنوان مدعی صعود معرفی کردند و در دو بازی اخیر با محمود فکری یک برد و یک باخت نصیب این تیم شده تا 36 امتیازی در جایگاه دوم همچنان امیدوار به رسیدن به صدر جدول باشند.

مس رفسنجان نیز در 20 بازی اخیر خود 20 امتیاز کسب کرده تا جایگاه سیزدهم را در اختیار داشته باشد و برای رسیدن به رده های بالاتر امید به کسب امتیاز در بازیهای پیش روی دارد .

سرخپوشان برای جبران در صدد شکست مس


کوبل داوری :

این دیدار حساس را ابوالفضل دوستی به کمکهای بابک عباسقلی زاده ، حسین سلیمانی و مرتضی عابدی قضاوت خواهند کرد که علی نقی مصطفی نژاد نیز ناظر داوری این دیدار خواهد بود .
ترند های روز