۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
در گفتگو با دی اسپورت؛

حسین پور : در مرامم نبود در این شرایط ملوان را تنها بگذارم

ملوان بندرانزلی پس از برتری برابر سرخپوشان پاکدشت در هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان باید در سیرجان به مصاف گل گهر برود.
کد خبر: ۹۳۸۸۰

به گزارش"دی اسپورت"؛ محمد حسین پور، هافبک ملوان در مورد دیدار برابر سرخپوشان پاکدشت به خبرنگار دی اسپورت گفت : بازی مقابل سرخپوشان بازی خیلی خوبی بود. بچه های ما با آمادگی کامل مقابل پاکدشتی ها قرار گرفتند و به جرات می توانم بگویم که تیم ما سرتر از حریف بود و جز دو موقعیت گل چند موقعیت گلزنی دیگر هم داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و در نهایت مزد بازی خوب مان را با کسب سه امتیاز بازی گرفتیم. البته تیم حریف در ۲۰ دقیقه پایانی فشار زیادی روی دروازه ما آورد که توانست یک گل به ثمر برساند.

حسین پور در مورد رکورد هفت بازی بدون شکست ملوان گفت : ملوان بازیکنان خوبی داشت و چند بازیکن، از جمله من هم امسال به تیم اضافه شدیم که برای هماهنگی به زمان احتیاج داشتیم، به همین دلیل از اول فصل کمی فشار روی ما وجود داشت، ولی خدا را شکر الان تیم مان شرایط فنی و روحی خوبی دارد. از طرفی دیگر با آمدن آقای احمد زاده و آقا پژمان و آقا مازیار این روحیه و انگیزه دو چندان شده و توانستیم با بازی های خوب و نقشه های کادر فنی و حمایت هواداران خوب مان هفت هفته بدون شکست رو پشت سر بگذاریم.

هافبک ملوان در مورد بازی با برابر گل گهر گفت: گل گهر تیم خوبی است ولی تیم ما هم در شرایط خیلی خوبی به سر برده و برای این بازی کاملا آماده است. کادرفنی به خوبی تیم حریف را آنالیز کرده و به خوبی با نقاط ضعف و قدرت آنها آشنا هستیم.

حسین پور در مورد کری خوانی بازیکنان گل گهر برای ملوان گفت : برای ما مهم نیست که بازیکنان گل گهر چه حرف هایی زده اند، زیرا ما حرف مان را در زمین مسابقه می زنیم.

وی ادامه داد : واقعا جایگاه ملوان در اینجای جدول نیست. ما با کسر ۶ امتیاز منفی لیگ رو شروع کردیم وگرنه حالا در جمع مدعیان صعود قرار داشتیم و مطمئن هم باشید برای رتبه های بالاتر می جنگیم.

حسین پور با بیان اینکه در نیم فصل چند پیشنهاد خوب از نظر مالی داشتم، ادامه داد: در تعطیلات نیم فصل با توجه به اینکه مشکل مالی داشتم مجبور شدم به پیشنهادهایی که به دستم رسید فکر کنم، ولی به عشق هواداران، تیم ملوان، محبت کادرفنی و اعضای تیم نتوانستم از انزلی جدا شوم، زیرا با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیم، در مرام و معرفتم نبود که تو این شرایط ملوان و هوادارانش را تنها بگذارم، به همین دلیل چشمم را روی پیشنهاد های خوبم بستم.

حسین پور در پایان گفت: از هواداران پرشور ملوان که در همه شرایط از ما حمایت می کنند تشکر می کنم. ما به عشق هواداران مان و برای سربلندی و رساندن ملوان به جایگاه اصلیش با تمام وجود میجنگیم.