۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
پیش بازی شهرداری بم - کاسپین قزوین؛

ماجراجوهای لیگ دو بهم رسیدند

تیم فوتبال شهرداری بم در هفته بیستم رقابت های لیگ دو پذیرای تیم فوتبال کاسپین قزوین خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۸۱۷
ماجراجوهای لیگ دو بهم رسیدندبه گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال شهرداری بم عصر روز دوشنبه ۲۹ بهمن ماه از ساعت ۱۴:۱۵ در هفته بیستم رقابت های لیگ دو پذیرای تیم فوتبال کاسپین قزوین خواهد بود.

دو تیم شهرداری بم‌ و کاسپین قزوین که در طول فصل بدنبال ماجراجویی بوده و علارغم هزینه های کم در فصل جاری بازی های قابل قبولی را مقابل حریفان خود به نمایش گذاشتند و حریف دست و پا بسته ای مقابل حریفان نبودند عصر روز دوشنبه نیز در هفته بیستم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تقابل دو تیم را می توان دوئل حساس علی وزیری پناه و محمد کاظمی نامید کاظمی در دیدارهای قبلی تیمش خوش درخشیده و عملکرد فوق العاده ای داشته و در لحظات حساسی برای تیمش گلزنی کرده و موجب برتری تیمش مقابل حریفان شده است.

ظهور پدیده ای جوان چون کاظمی در لیگ های پایین تر موجب جذابیت بازی ها در این سطح از فوتبال می شود.

اما شوک بزرگی که به بمی ها پیش از این بازی حساس وارد شد جدایی توافقی البندی از جمع سرخپوشان بمی می باشد او که دو فصل می شد هدایت شهرداری بم را بر عهده داشت و نتایج در حد معمولی را با این تیم گرفت پس از کش و قوس های فراوان در نهایت به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

دو تیم شهرداری و کاسپین در جدول هم امتیاز بوده و قزوینی ها به دلیل تفاضل گل بیشتر از بمی ها در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

از لحاظ آماری نیز کاسپینی ها چهارمین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند که تقابل خط دفاعی این تیم با مهاجم زهردار بمی ها دیدنی خواهد بود ؛ بازی رفت دو تیم در قزوین با برتری یک بر صفر شاگردان البندی خاتمه یافته بود.

کوبل داوری :

سیدحسین حسینی - رضا احمدی - حمیدرضا امامی - عباس کارگر - ناظر داوری : فرهاد خوشنواز
ترند های روز