۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
خوشه و داماش شانس بیشتری برای صعود دارند؛

کاظمی : انگیزه بالایی برای رویارویی با تیم های قدرتمند دارم

بازیکن کاسپین قزوین گفت : انگیزه بالایی برای رویارویی با تیم های قدرتمند را دارد.
کد خبر: ۹۴۳۵۱
به گزارش"دی اسپورت"؛ محمد کاظمی بازیکن کاسپین و پدیده این روزهای لیگ دو در خصوص شرایط تیم کاسپین در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد : قبل از بازی با شهرداری بم امیدی برای صعود به پلی آف داشتیم اما با باخت برابر این تیم امیدها کم رنگ شد و روی کاغذ این شانس را داریم تا به مرحله پلی آف صعود کنیم.

کاظمی ادامه داد : ما با توجه به این موضوع در دیدارهای آینده برای حیثیت مان بازی خواهیم کرد و در هر بازی برای برد به میدان خواهیم رفت.

او در خصوص شرایطش در تیم کاسپین گفت : خدا را شکر شرایط ایده آلی در تیم کاسپین از اول فصل داشتم و الان نیز تلاش می کنم با عملکرد و گلزنی ام برای تیم مثمر ثمر باشم و مهم تر از همه بتوانم به آقای گلی مسابقات دست یابم.

پدیده این روزهای لیگ دو در خصوص عملکرد تیم کاسپین در فصل جاری گفت : از اول عملکرد خوبی داشتیم و سعی کردیم نتایج مطلوب تری را کسب کنیم اما در نیم فصل اول یک سری حواشی در تیم ایجاد شده بود و همدلی و رفاقت بین بازیکنان وجود نداشت و این مسئله باعث شد نتایج خوبی کسب نکنیم اما در نیم فصل دوم با ایجاد همدلی و رفاقت در تیم سبب شد تا نتایج درخشانی بگیریم و جایگاه خود را در جدول تثبیت کنیم.

کاظمی در خصوص عملکرد درخشان خود در رقابت های لیگ دو بیان کرد : هر بازیکنی دوست دارد در سطح اول فوتبال بازی کند من نیز این تلاش را دارم تا با رسیدن به شرایط ایده آل و عملکرد مطلوب به سطح اول فوتبال برسم.

او در خصوص اینکه به عنوان پدیده لیگ دو نامیده می شود گفت : این لطف خدا و دعای خیر پدر و مادرم بوده و تلاشم نیز از این به بعد بیشتر خواهد شد تا عملکردی بهتر از عملکرد فعلی ام داشته باشم.

وی در خصوص عملکرد داوران در رقابت های لیگ دو گفت : ما در این فصل از اشتباهات داوری بیشترین ضررها را دیدیم و همین موضوع باعث شد امتیازات حساسی را از دست بدهیم.

کاظمی در خصوص اینکه تیم کاسپین از سوی مسئولین حمایت می شود یا خیر اظهار کرد : هیچ مسئولی از استان قزوین حمایت و کمکی به تیم نداشته و سعید دقیقی تا الان همه کاره تیم بوده و زحمات زیادی را برای تیم کشیده اند و اگر حمایت از تیم ما بیشتر می شد الان کاسپین جزء مدعیان اصلی صعود به لیگ یک بود اما خلاف این بوده و به نوعی به قول فوتبالی همه بر ضد سعید دقیقی هستند و هیچ حمایتی از تیم صورت نمی گیرد.

او در خصوص اینکه به نظرش چه تیم هایی در پایان فصل به رقابت های لیگ یک صعود می کند بیان داشت : فکر می کنم تیم خوشه طلایی و داماش شانس بیشتری از سایر تیم ها برای صعود به لیگ یک را دارند و حتی اگر به مرحله پلی آف هم صعود کنند در این مرحله با برتری برابر حریف شان به لیگ یک صعود خواهند کرد.

وی در پایان در خصوص بازی حساس امروز تیم کاسپین برابر داماش گیلان گفت : جدای جدال با تیم های بالای جدول مثل خوشه و داماش شخصا انگیزه بالایی برای رویایی با تیم های قدرتمند و صدر جدولی دارم و با تمرینات منظمی که در طول هفته انجام دادیم هم قسم شده ایم تا برای حفظ حیثیت مان در دیدار برابر داماش پیروز شویم و دست پر از میدان خارج شویم.
ترند های روز