۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
پیش بازی مس کرمان و قشقایی شیراز؛

جدال همسایه ها در دیار کریمان / مس با کاپیتان می تازد؟

تیم فوتبال مس کرمان با فرزاد حسینخانی باتجربه عنوان مربی و کاپیتان به مصاف قشقایی شیراز خواهد رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۳۸۲۷
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول کشور روز سه شنبه سی ام بهمن ماه با دیدار حساس تیمهای مس کرمان و قشقایی شیراز از ساعت 14:15 در ورزشگاه امام علی ( ع ) شهر کرمان پیگیری خواهد شد .

باشگاه مس طی هفته های اخیر آبستن حوادث متعددی بوده که مهمترین اتفاق رفتن نادر دست نشان می باشد تا این تیم پرهوادار کرمانی با فرزاد حسینخانی مسیر خود را ادامه دهد .

فرزاد محبوب هوداران کرمانی در این دیدار به عنوان مربی و کاپیتان تیمش را تا انتخاب سرمربی جدید هدایت خواهد کرد و خیلی امیدوار است مس در این دیدار سه امتیاز را کسب کند و به ساحل آرامش برد .

کرمانی ها با حسینخانی بدنبال فرار از بحران

نارنجی های شهر کرمان در حالی به مصاف حریف شیرازی خود خواهند رفت که در هفته بیست و سوم در ارومیه تن به تساوی بدون گل مقابل نود دادند.

اما در آنسوی میدان قشقایی شیراز که نزدیکترین تعقیب کننده مس در جدول می باشد امیدواری زیادی نه به صعود خواهد داشت و نه اینکه خطر سقوط این تیم را تهدید می کند .

قشقایی در هفته ای که گذشت در دربی حساس شهر شیراز با 2 گل بازی را به فجر سپاسی واگذار کرد تا در این دیدار بدنبال جبران و کسب حداقل امتیاز مقابل میزبان کرمانی خود باشد .

کرمانی ها با حسینخانی بدنبال فرار از بحران

جایگاه دو تیم در جدول :

مس کرمان در 21 بازی گذشته خود 32 امتیازی در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارد و یک برد پر گل و توقف دیگر مدعیان اتفاقات شیرینی برای این تیم رقم خواهد زد .

قشقایی شیراز نیز با یک بازی کمتر نسبت به میزبان خود با کسب 28 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد و برد مقابل مس نیز این تیم را به آینده امیدوارتر خواهد کرد .

کوبل داوری :

این دیدار حساس را محمد رضا مهرگان سوت خواهد زد که در امر قضاوت عباس پور حیدری ، حامد تازه پور و عباس صادقی به عنوان داور چهارم ایشان را همراهی خواهند کرد و ناظر داوری نیز محمود رفعیی خواهد بود .


ترند های روز