۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
پیش بازی نیروی زمینی تهران - نفت و گاز گچساران؛

سربازان نیرو بدنبال خلق شگفتی

تیم فوتبال نیروی زمینی تهران پذیرای نفت و گاز گچساران خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۹۰۲

به گزارش"دی اسپورت"؛ در هفته بیستم رقابت های لیگ دو دو تیم نیروی زمینی تهران و نفت و گاز گچساران عصر روز سه شنبه به مصاف هم خواهند رفت.

سربازان روانخواه در تیم نیروی زمینی که تا بدین جای لیگ نتایج مطلوب و قابل قبولی را کسب کرده و با ۲۷ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی ایستاده اند در این بازی تلاش خواهند کرد تا برتری برابر حریف خود اختلاف امتیازی خود را با صدر جدول کاهش دهند.

در مقابل تیم نفت و گاز همواره تلاش کرده با قرار گرفتن در جمع مدعیان به رقابت های لیگ یک صعود کند اما هر بار حواشی های زیاد در گچساران مانع از این امر شده و آنها در تحقق این هدف ناکام مانده اند آنها در صورتیکه در بازی برابر نیروی زمینی امتیازی را بدست نیاورند با دور شدن از صدر جدول امیدهای خود برای صعود کم رنگ خواهند کرد.

تیم نیروی زمینی با ۲۶ گل زده دومین خط حمله لیگ پس از تیم آرمان گهرسیرجان را در اختیار دارد اما در مقابل نفت و گاز با ۱۳ گل زده ضعیف ترین خط حمله لیگ و با ۱۱ گل خورده قوی ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد تقابل دو تیم در این هفته تقابل خط حمله قوی لیگ و خط دفاع برتر لیگ خواهد بود که این موضوع می تواند جذابیت بازی دو تیم را دو چندان کند.

کوبل داوری :

احمد محمدی - امراله طراح - عبدالعلی شکرگزار - جواد محمدی - ناظر داوری : حیدر شکور