۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
تیم یکدلی را روانه مسابقات کرده ایم؛

تاجدار : داورها تحت تاثیر جوهای منفی قرار می گیرند

برخی مشکلات باید در تیم نفت برطرف شود
کد خبر: ۹۳۸۹۶

به گزارش"دی اسپورت"؛ سلمان تاجدار در خصوص شرایط تیمش در آستانه دیدار حساس با شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : ما از زمان حضورمان در تیم نفت امیدیه فقط سعی کردیم همدلی را بین بازیکنان ایجاد کنیم و تلاش بازیکنان و کادرفنی باعث شده که تیم در جدول جهش و صعود داشته باشد‌.

تاجدار در خصوص عملکرد و اشتباهات داوری در رقابت های لیگ دو بیان داشت : داوران بازی های حساس در رقابت های لیگ دسته دوم باید با تجربه باشند و متاسفانه برخی داورها در این بازی های حساس تحت تاثیر جو ورزشگاه و کادرفنی تیم ها قرار می گیرند.

سرمربی نفت امیدیه افزود : تمام تلاش ما این است که از حق خودمان دفاع کنیم اما نمی دانم به چه دلیلی داورها تحت تاثیر عوامل حاشیه ای قرار می گیرند و متاسفانه این امر باعث می شود سوت ها به سود برخی تیم ها باشد.

تاجدار اضافه کرد : اگر به بازی برخی تیم ها نگاه کنید متوجه می شوید که برای برخی تیم ها در زمین خودشان به راحتی پنالتی می گیرند و به نظرم داورها می توانند نتایج را تغییر دهند و اعتراضات ما نیز فقط به این مسائل است چرا که در بازی برابر نیروی زمینی و مس شهربابک اشتباهات داوری تیم ما را نابود کرد وگرنه تیم نفت از لحاظ فنی هیچ مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه هیچ داوری به عمد برای تیم ها پنالتی اعلام نمی کند تصریح کرد : از کمیته داوران خواهشی که داریم این است که برای بازی های حساس داوران باتجربه ای را بگذارند تا احاطه کامل بر بازی داشته و تحت تاثیر قرار نگیرند دیدار فردای ما با شهرداری بندرعباس جز دیدارهای حساس و سرنوشت ساز محسوب می شود و فکر می کنم در صورت پیروزی هر یک از تیم ها تیم برنده می تواند جزء کاندیدهای اصلی صعود به پلی آف باشد.

او خاطرنشان کرد : ما همیشه بدنبال فوتبال پاک بوده و هستیم و چیزی که سابقه من در فوتبال نشان می دهد همین امر بوده و خواهد بود.

ایشان در خصوص بازی فردای تیمش برابر شهرداری بندرعباس گفت : بیشتر تیم های مدعی فردا با یکدیگر بازی دارند و پیش بینی می شود شاهد بازی های نزدیکی باشیم و فکر می کنم هر تیمی که کم ترین اشتباه را داشته و از موقعیت های خود نهایت استفاده را ببرد می تواند سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

تاجدار در خصوص خبرهایی مبنی بر جداییش از تیم فوتبال نفت امیدیه اظهار کرد : تمام تلاش ما این بوده که تیمی یکدل را روانه مسابقات کنیم و بازیکنان و کادرفنی در تلاشند دست پر از بازی فردا به امیدیه بازگردند تا خودمان را یکی از گزینه های مدعی صعود معرفی کنیم هدف ما از لحظه اول حفظ تیم بوده و در ادامه نیمه نگاهی به صعود داشتیم که برای ثبات و حفظ تیم این شرایط در تیم نفت امیدیه بوجود آمد اما برای تحقق صعود باید همه عوامل دست به دست هم دهند تا به این مهم دست یابیم برای ادامه همکاری نیز شرایط در هر تیمی می تواند فراهم شود و برای ایجاد همین شرایط و رفع برخی مشکلات باید پس از بازی با شهرداری بندرعباس جلسه ای برگزار و این مسائل به صورت جزئی بررسی و برطرف شود.