۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸
داماش 2 - شهرداری همدان 1؛

تعقیب و گریز داماش در صدر ادامه دارد

تیم فوتبال داماش گیلان با برتری برابر شهرداری همدان اختلاف ۴ امتیازی خود با صدر جدول را حفظ کرد.
کد خبر: ۹۳۹۶۸

به گزارش"دی اسپورت"؛ عصر امروز تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته دوم موفق شد با نتیجه دو بر یک برابر شهرداری همدان به برتری دست یابد.

دو تیم در حالی پا به این مسابقه گذاشتند که نیاز مبرمی برای کسب سه امتیاز بازی داشتند داماشی ها برای حفظ جایگاه و کم کردن فاصله امتیازی خود و شهرداری همدان نیز برای فرار از منطقه خطر برای کسب هر سه امتیاز بازی پا به این مسابقه گذاشته بودند.

در نیمه اول دو تیم موقعیت هایی روی دروازه هم ایجاد کردند اما بی دقتی مهاجمان و دفاع چند لایه همدانی ها کار را برای داماشی ها سخت کرده بود تلاش دو تیم در نیمه اول نتیجه ای بدنبال نداشت تا دو تیم نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان برساند.

در نیمه دوم داماشی ها با تغییر سیستم تاکتیک فشاری زیادی را روی دروازه حریف خود ایجاد کردند تا در دقیقه ۶۳ بازی میلاد پورصف شکن با یک ضربه ای فوق العاده زیبا دروازه همدانی ها را باز کند پس از گل داماشی ها شاگردان گل محمدی برای جبران مافات جلو کشیده و توانستند در دقیقه ۷۲ توسط میلاد باقری به گل تساوی دست یابند.

لاجوردی پوشان پس از دریافت گل تساوی دست از تلاش نکشیدند و حملات پرشماری را روی دروازه حریف کردند تا در دقیقه ۹۰ بازی میثم فرزانه مهاجم باتجربه و کهنه کار داماشی ها موفق شد دروازه شهرداری را برای بار دوم باز کرده و تیمش را به گل برتری برساند.

تیم فوتبال داماش گیلان با کسب سه امتیاز بازی مجموع امتیازات خود را به ۳۷ رسانده و جایگاه دومی خود را در جدول حفظ کند شهرداری همدان نیز با این باخت با همان ۱۸ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت تا همچنان یکی از کاندیدهای سقوط به دسته پایین تر باشد.