۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
پیش بازی داماش گیلان - شهرداری همدان؛

داماش پر ادعا برابر شهرداری بی ادعا

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست رقابت های لیگ دو پذیرای تیم شهرداری همدان خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۸۹۷

به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال داماش گیلان عصر روز دوشنبه ۲۹ بهمن در هفته بیستم رقابت های لیگ دو در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان تیم رده دهمی شهرداری همدان خواهد بود.

جدال دو تیم بالانشین و پایین نشین جدول را می توان تقابل پر ادعاها و بی ادعاها نامید ، داماشی ها در این فصل علارغم مشکلات و محدویت های مالی نتایج درخشان و قابل قبولی را گرفته و خود را در قامت یک مدعی در لیگ نشان داده اند ، آنها در رقابت های جام حذفی نیز شگفتی ساز شده و با صعود به فینال رقابت ها در آستانه آسیایی شدن قرار دارند.

لاجوردی پوشان هفته پیش در دیدار معوقه هفته هجدهم خود موفق شدند در دربی سخت و نفسگیر گیلانی ها پیروز شده و با کسب هر ۳ امتیاز بازی اختلاف امتیازی خود با خوشه طلایی صدرنشین را به عدد ۷ برسانند البته پیروزی داماشی ها چندان به کام هواداران این تیم شیرین نشد چرا که پس از پایان بازی سیامک فراهانی سرمربی این تیم در گفتگو با خبرنگاران صراحتا اعلام کرد در صورتی که مشکلات مالی لاجوردی پوشان برطرف نشده و حمایت ها از سوی مسئولان صورت نگیرد به دلیل دفاع از حقوق بازیکنانش دیگر به این تیم باز نخواهد گشت با این وجود در صورتی که این مشکلات برطرف نشود داماشی ها وارد یک چالش و بحران بزرگ پس از کسب نتایج مطلوب و قرار گرفتن در کوروس مدعیان خواهد شد.

در مقابل شهرداری چی ها که در این فصل متحمل انواع حواشی ها شده اند تلاش خواهند کرد تا با گرفتن حداقل امتیاز بازی مجموع امتیازات خود را افزایش دهند.

از لحاظ آماری داماش با ۱۰ گل خورده دومین خط دفاع قوی و شهرداری با ۱۵ گل زده سومین خط حمله ضعیف را لیگ را در اختیار دارند.

کوبل داوری :

مهرداد خسروی - عباس شیرزادی - حسن باجان - محمد معافی - ناظر داوری : حسین عسگری