۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
درگفتگو با دی اسپورت،

امیرحسین وثوق:تمام تلاش خود را برای صعود مستقیم می کنیم

دی اسپورت: هافبک جوان تیم نیروی زمینی معتقد است نیروی زمینی با روندی که در نیم فصل دوم پیش گرفته حتی میتواند به صورت مستقیم راهی لیگ دسته اول شود.
نویسنده : احسان قربانی
کد خبر: ۹۳۹۷۰

به گزارش "دی اسپورت"،امیرحسین وثوق هافبک جوان و آینده دار تیم نیروی زمینی که سابقه بازی در لیگ برتر به همراه سایپا را در کارنامه خود دارد معتقد است تیم جوان نیروی زمینی حتی میتواند به صورت مستقیم در پایان فصل لیگ یکی شود.


وثوق در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت و در خصوص شرایط نیروی زمینی اظهارداشت:با تیم جوانی که داریم خداراشکر تا بدین جای کار بسیار خوب کارکرده ایم در نیم فصل نخست مشکلاتی داشتیم اما در نیم فصل دوم با رفع آن مشکلات به هماهنگی کامل رسیدیم و قدم به قدم تا نزدیکی صدر جدول خود را بالا کشیدیم و انشالله تا صعود به لیگ یک تلاش خود را ادامه خواهیم داد.


وثوق با اشاره به بازی تدارکاتی مقابل گل گهر سیرجان در مهلت تعطیلات2هفته ای ادامه داد:در مدت تعطیلات 2هفته ای برنامه ریزی دقیقی برای تک تک جلسات تمرینی داشتیم و در یک بازی تدارکاتی مناسب موفق شدیم تیم گل گهرسیرجان که در لیگ دسته اول صدرنشین است را با تمام بازیکنان اصلی اش شکست دهیم و با روحیه بالا به سراغ بازی های خود در ادامه نیم فصل دوم برویم.


وی افزود:80درصد تیم ما را سربازها تشکیل داده اند اما خداراشکر با تغییرات مدیریتی که در نیم فصل دوم رخ داد و بهایی بیشتری که به بازیکنان داده شد بازیکنان نیز جواب این تغییر رویکرد را به بهترین شکل ممکن دادند و تیم را به یکی از مدعیان اصلی صعود تبدیل کردند.


وثوق با اشاره به بازی آینده تیمش مقابل نفت و گاز گچساران بیان داشت:تیم نفت و گاز تیم خوبی است اما در بازی رفت حق ما باخت مقابل این تیم نبود و گچسارانی ها توانستند با فضای سنگینی میزبانی که به وجود آوردند بازی را به سود خود به اتمام برسانند اما بازی برگشت داستان متفاوتی خواهد داشت چرا که ما 2بازی خانگی داریم و مهم نیست مقابل چه تیمی بازی می کنیم میخواهیم با کسب حداکثر امتیازات خود را به مدعی شماره1صعود تبدیل کنیم.


هافبک طراح نیروی زمینی در پایان اظهارداشت:ازشما بسیارسپاسگزارم که به خوبی لیگ های پایینی کشور را پوشش میدهید همچنین از جناب سرهنگ محمدخانی کمال تشکر را دارم چرا که با آمدن ایشان شرایط به کلی تغییر کرد و توانستیم فقط روی مسائل فنی تمرکز کنیم و البته با تشکر از آقای روانخواه وکادر فنی که تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام میدهند.


تیم فوتبال نیروی زمینی تهران با27امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر در رده دوم جدول لیگ دسته دوم گروه ب قرار دارد و فردا در چارچوب هفته بیستم از نفت و گاز گچساران پذیرایی می کند.


خبرنگار: احسان قربانی

ترند های روز