۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
پیش بازی نیروی زمینی - مس شهربابک؛

تقابل آسان نیرو با قعرنشین لیگ / مس حوالی سقوط

تیم فوتبال نیروی زمینی تهران عصر امروز پذیرای تیم قعرنشین جدول یعنی مس شهربابک خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۴۲۱
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال نیروی زمینی تهران عصر امروز در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دو در تهران پذیرای تیم مس شهربابک قعرنشین جدول گروه دوم مسابقات خواهد بود.

شاگردان روانخواه در نیروی زمینی تهران با قرار گرفتن در رده دوم جدول در تلاش هستند تا با کاهش اختلاف امتیاز خود با آرمان گهرسیرجان صدرنشین لیگ خود را به صدر جدول برسانند.

نیروی زمینی ها در دیدار امروز به ظاهر بازی را آسانی را برابر تیم قعرجدولی پیش رو دارند اما همین تیم قعر جدولی هفته پیش با زدن ۶ گل به شهدای بابلسر تعجب همگان را بر خود جلب کرد آنها اکنون با توجه به قرار گرفتن در ته جدول هر چه در چنگ و توان دارند رو خواهند که با کسب امتیازات لازم خود را از قعر جدول نجات دهند.

سربازان نیروی زمینی به خوبی می دانند که با از دست دادن امتیازات منجر به سقوط آنها در جدول و از دست دادن جایگاه فعلی شان خواهد شد چرا که با سه تیم پاس ، نفت امیدیه و شهرداری فومن هم امتیاز بوده و در صورت از دست دادن امتیاز و کسب امتیاز از سوی این سه تیم آنها را از صدر دور خواهد کرد.

مسی ها نیز در صورتی که نتوانند در دیدارهای پیش رو امتیازات لازم را کسب کنند و خود را از قعر جدول جدا کنند بیش از پیش به سقوط نزدیک تر خواهند شد و امیدهای خود را حتی روی کاغذ نیز از دست خواهند داد.

دیدار رفت دو تیم در شهربابک با تساوی پر گل دو بر دو خاتمه یافت و باید دید در بازی برگشت جدال دو تیم به کجا خواهد انجامید.
ترند های روز