۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
پاس همدان 1 - آرمان گهرسیرجان 1؛

همان شد که نیرو می خواست

تیم فوتبال پاس همدان عصر دیروز برابر صدرنشین گروه دوم لیگ دو با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد.
کد خبر: ۹۳۹۸۳

به گزارش"دی اسپورت"؛ در حساس ترین بازی هفته بیستم لیگ دو عصر دیروز دو تیم بالا جدولی پاس و آرمان گهر در همدان برابر هم صف آرایی کردند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

دو تیم در حالی پا به این مسابقه گذاشتند که با قرار گرفتن در رده اول و سوم جدول شانس بیشتری برای صعود به رقابت های لیگ دارند و جزء مدعیات اصلی صعود محسوب می شوند.

پاسی ها در این بازی صرفا برای برد به میدان آمده بودند تا فاصله خود با صدر جدول را کاهش دهند آنها از همان لحظات اولیه بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و حملات متعددی را روی دروازه سیرجانی ها ترتیب دادند که در نیمه اول این حملات نتیجه ای نداشت و دو تیم در این نیمه به تساوی بدون گل رضایت دادند.

با شروع نیمه دوم پاسی ها همچنان بدنبال راه گلزنی بودند و فشار خود را روی دروازه آرمان گهری ها حفظ کردند تا اینکه در دقیقه ۶۳ توسط آرمین طلایی منش به گل اول بازی دست یافتند پس از گل پاسی ها آرمان گهری ها جلو کشیده و تلاش مضاعفی برای به ثمر رسیدن گل تساوی انجام دادند تا اینکه فشار حملات آنها ۷ دقیقه پس از گل همدانی ها جواب داد و در دقیقه ۷۰ حمید ابراهیمی موفق شد دروازه پاسی ها را باز کرده و کار را به تساوی بکشاند.

پس از گلزنی سیرجانی ها دو تیم بازی محتاطانه ای را به نمایش گذاشتند و موقعیت های نصف و نیمه را داشتند اما این حملات نتیجه ای نداشت تا بازی با همان تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

توقف دو تیم بیش تر از همه دو تیم نیروی زمینی و نفت و گاز گچساران را خوشحال کرد چرا که نیروی زمینی ها با برتری در بازی امروز برابر نفت و گاز فاصله امتیازی خود با پاس را افزایش و با آرمان گهرسیرجان کاهش دهد و بر عکس برتری نفت و گاز می تواند آنها را به رده دوم جدول برساند.

همدانی ها با این تساوی ۲۷ امتیازی شده و در رده سوم جدول باقی ماندند آرمان گهر هم با ۳۴ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد.