۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
شهرداری بندرعباس 1 - نفت امیدیه 1؛

برهانی لبه پرتگاه / تساوی بندری ها جنجال آفرید

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس عصر امروز برابر تیم نفت امیدیه با تساوی یک بر یک متوقف شد.
کد خبر: ۹۳۹۸۷

به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال شهرداری بندرعباس عصر امروز در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته دوم برابر تیم نفت امیدیه با تساوی یک بر یک متوقف شد.

این بازی برای دو تیم شهرداری و نفت حکم بازی ۶ امتیازی داشت چرا که با برتری هر یک از تیم ها آنها را به صعود به لیگ یک و پلی آف رقابت های لیگ دو امیدوار می کرد ، امیدیه ای ها در این بازی شروع خوبی داشتند و با حملات و فشار روی دروازه حریف درصدد گلزنی به این تیم بودند اما کم دقتی مهاجمان این تیم موقعیت های صد در صد گلزنی این تیم را از دست داد آنها با فشاراتی که روی دروازه حریف آوردند در نهایت موفق شدند در دقیقه ۴۵ بازی صاحب یک ضربه پنالتی شده و از روی همان ضربه توسط مرتضی رنجبر به گل دست یابند.

شهرداری چی ها در نیمه اول با شکست یک بر صفر راهی رختکن شدند و با شروع نیمه دوم موقعیت های نصف و نیمه را روی دروازه نفتی ها ایجاد کردند و در نهایت موفق شدند آنها نیز در نیمه دوم صاحب یک ضربه پنالتی شده و توسط هادی دهقانی به گل تساوی دست یابند و در پایان بازی با همان نتیجه تساوی به پایان برسد.

تساوی شهرداری چی ها زیاد به مذاق هواداران این تیم خوش نیامده و در پایان بازی تعدادی از هواداران این تیم با حمله به رختکن این تیم با کادرفنی و بازیکنان درگیری شدیدی پیدا کنند.

شهرداری بندرعباس با تک امتیازی بازی ۲۵ امتیازی شده و به رده هفتم جدول نزول کرد نفت امیدیه نیز ۲۷ امتیازی شده و در همان رده چهارم باقی ماند.