۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
آنالیز خوبی از بندری ها داشتیم؛

تاجدار : داور شهامت گرفتن پنالتی دوم را نداشت

بازیکنام سنگ تمام گذاشتند
کد خبر: ۹۴۰۱۳

به گزارش"دی اسپورت"؛ سلمان تاجدار سرمربی تیم فوتبال نفت امیدیه پس از تساوی خارج از خانه مقابل شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : با توجه به آنالیزی که از تیم شهرداری داشتیم بازی را خوب شروع کردیم و موفق شدیم آنها را کنترل کنیم در طول بازی نیز دو موقعیت گل را نیز به دست آوردیم که یکی از آنها را دروازه بان حریف مهار کرد و دیگری تبدیل به ضربه پنالتی شد که از این ضربه به گل دست یافتیم.

تاجدار افزود : نیمه دوم نسبت به نیمه اول متفاوت بود چرا که تیم حریف فشار زیادی را روی دروازه ما آورد تا گل خورده را جبران کند اما دد مقابل ما نیز با تاکتیکی که در این نیمه اتخاذ کردیم سه موقعیت صد در صد گلزنی را توسط احمد فدعمی، پیمان تمیمی و مرتضی رنجبر از دست دادیم.

سرمربی نفت امیدیه اضافه کرد : تیم شهرداری بندر عباس در نیمه دوم جز تک موقعیتی که منجر به پنالتی شد هیچ فرصتی برای گلزنی نداشت.

وی در خصوص عملکرد داور مسابقه گفت : امروز نیز صحنه ای خطا مشکوک به خطای پنالتی روی پیمان تمیمی صورت گرفت که داور اعتقادی به خطا نداشت، متاسفانه داور بازی با توجه به فشار نیمکت تیم شهرداری، شهامت گرفتن پنالتی دوم را نداشت اما در سایر موارد به جز چند صحنه که تاثیری در جریان بازی نداشت عملکرد قابل قبولی داشت و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

تاجدار در پایان گفت : از تمام بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام توان و با غیرت مثال زدنی شان در این بازی تلاش کردند و اگر کمی خوش شانس بودیم می توانستیم ۲ الی ۳ گل دیگر به شهرداری بندرعباس بزنیم و با سه امتیاز بازی به امیدیه بازگردیم.
ترند های روز