۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
داور مسابقه را نمی شناختیم

حسینی نسب : داور از اعلام یک پنالتی صد در صد اجتناب کرد

گل ریحان در هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان با نتیجه ۲-۱ از شاهین بوشهر شکست خورد ولی مربی این تیم معتقد است که سوت های داور در رقم خوردن نتیجه این مسابقه بی تاثیر نبوده است.
کد خبر: ۹۴۰۰۳
حسینی نسب : داور از اعلام یک پنالتی صد در صد اجتناب کردمهدی حسینی نسب، مربی گل ریحان در مورد بازی برابر شاهین به خبرنگار دی اسپورت گفت: تیم ما بازی را خیلی خوب شروع کرد و اگر از فرصت های مان استفاده می کردیم در همان دقایق ابتدایی می توانستیم به گل برسیم ولی متاسفانه از فرصت هایی که ایجاد کردیم استفاده نکرده و در پایان نیمه نخست بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند، به رختکن رفتیم. در آغاز نیمه دوم باز هم این بازیکنان ما بودند که نبض بازی را در دست گرفتند و با ایجاد موقعیت بارها دروازه حریف را تهدید کردند ولی باز هم قدر موقعیت های به دست آمده را ندانستیم تا اینکه از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه مان باز شد. پس از گل حملات زیادی روی دروازه شاهین انجام دادیم که متاسفانه برخلاف جریان بازی گل دوم را دریافت کردیم. در ادامه با تعویضی که انجام دادیم یکی از گل ها را جبران کردیم و با وجود ایجاد موقعیت های پی در پی، بازی را با شکست به پایان رساندیم.

حسینی نسب با بیان اینکه داور مسابقه یک پنالتی صدر در صد را برای ما نگرفت، ادامه داد: به اعتقاد من داور تحت تاثیر این بازی قرار گرفته بود و روی یکی از صحنه ها با وجود خطای صد در صد مدافع حریف روی بازیکن ما، اعلام پنالتی نکرد و فکر می کنم داور در نتیجه این مسابقه تاثیرگذار بود.

مربی گل ریحان ادامه داد: کمیته داوران برای این مسابقه از یک داور ناشناخته استفاده کرد، به طوری که واقعا داور را نمی شناختیم و تعجب می کنم چرا برای بازی بین دو تیم بالای جدولی که حساس ترین مسابقه این هفته لیگ یک بود، از یک داور باتجربه استفاده نکردند.

وی در پایان گفت: بازی های لیگ یک به هفته های حساس خود نزدیک شده و با توجه به اینکه در لیگ برتر بازی انجام نمی شد، انتظار داشتیم که کمیته داوران از یک داور شناخته شده و لیگ برتری برای چنین مسابقه حساسی استفاده کند.