۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

واعظی : سعی می کنیم جایگاهمان در جدول را حفظ کنیم

واعظی افزود : سعی می کنیم با یک برنامه ریزی دقیق با حفظ جایگاه خود در جدول نیم نگاهی به صدر جدول هم داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۹۹۷

به گزارش"دی اسپورت"؛ مهندس حمید واعظی مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر پس از برتری تیمش مقابل گل ریحان البرز در جمع خبرنگاران گفت : سه امتیاز بازی بیرون از خانه خیلی مهم است و با توجه به اینکه در بازی قبلی بر اساس بدشانسی در بوشهر به نتیجه مساوی رسیده بودیم نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشتیم.

واعظی افزود : سعی می کنیم با یک برنامه ریزی دقیق با حفظ جایگاه خود در جدول نیم نگاهی به صدر جدول هم داشته باشیم.

مدیرعامل شاهین در خصوص انتصاب سه مشاور جدید در کادر مدیریتی باشگاه شاهین گفت : با توجه به تغییر مدیریت و کادرفنی نیاز بر این دیدم که مشاورانی را کنارم داشته باشم و این مشاوران توانمند می توانند در بحث مدیریت تیم های پایه ، مدیریت در اجرای امور باشگاه کمک کنند.

واعظی اضافه کرد : یک شخص توانمندی نیز چون مهندس محبی را به عنوان مشاور عالی منصوب کردیم چرا که دید بازی نسبت به مسائل داشته و تجربیات خوبی در زمینه مدیریتی دارند که می توانیم از تجربیات ایشان نیز استفاده کنیم که فکر کنم نتیجه انتصاب این مشاوران را می توان در دیدار قبلی و امروز تیم دید.

وی در خصوص اینکه ویسی از بازیکنانش در هفته اخیر ناراضی بود گفت : در فوتبال همیشه و در هر بازی برای یک تیم اتفاق مشابه نمی افتد و این اتفاقات طبیعی بوده که فوتبال را نیز زیبا می کند.