۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

بیانیه باشگاه سرخپوشان در پی محرومیت فکری

باشگاه سرخپوشان پاکدشت در پی اتفاقات جنجالی دیدار برابر خونه به خونه و محرومیت فکری بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۰۴۲

http://dsport.ir/files/fa/news/1397/12/1/15670_721.jpg

به گزارش «دی اسپورت» در این بیانیه آمده است که:


به نام حضرت دوست

پس از محرومیت یک جلسه ای محمود فکری، سرمربی سرخپوشان پاکدشت، روابط عمومی این باشگاه خود را موظف می داند تا توضیحاتی را در این زمینه ارائه دهد.

هنوز دیدار سرخپوشان پاکدشت برابر خونه به خونه آغاز نشده بود که هواداران اين تيم پرحاشيه بابلي که در همین مدت کوتاه حضورشان در رشته های کشتی و فوتبال، دایره‌المعارف جديدي در فحاشي به فرهنگ ورزشی كشورمان اضافه کرده اند، در برابر چشمان هواداران، مربیان، بازیکنان، ناظر، نماینده فدراسیون و نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه به زبان محلي و بعضا فارسی الفاظ زشتی را به مربیان مازني نیمکت سرخپوشان پاکدشتی نسبت دادند. اما در کمال تعجب کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محمود فکری، سرمربی سرخپوشان را تنها به دلیل اعتراض به نماینده فدراسیون و نیروهای امنیتی مبنی بر جلوگیری از اين فحاشي‌ها و توصيه به آرام كردن فضا، یک جلسه از همراهی تیمش محروم کرده‌اند! بله، به تماشاخانه‌ی فوتبال ايران خوش آمديد.

از بخت بد، براي مرور اتفاقات و حواشي در بابل نياز نيست خيلي به عقب برگرديم. در دیدار رفت برابر همين تيم نوظهور که محمود فکری، در معیت باشگاه شاهین برای دیدار برابر خونه به خونه به مازندران سفر کرده بود، معدود هواداران حاضر در ورزشگاه کیاکلا مقابل دیدگان فوتبال دوستان و نیروی انتظامی با پایین کشیدن شلوارشان بدترین توهین ها را به مربی و بازیکنان شمالی شاهین نسبت دادند و متاسفانه کمیته انضباطی به عنوان متولي نظم و انضباط ورزش کشور بدون توجه به فیلم و عکس های منتشر شده هیچ برخورد قاطعی با متخلفان انجام نداد، تا سرمربي حال حاضر سرخپوشان پايتخت نيز مانند مربیان دیگری چون اکبر میثاقیان، نادر دست نشان، علی مرزبان و افراد شاغل بسيار زيادي كه از بد روزگار گذرشان به بابل مي‌خورد،  اميدي به مداخله اصلاح‌طلبانه‌ي كميته انضباطي نداشته باشد.

شوربختانه این اولین بار نیست که معدود هواداران خونه به خونه، ورزشی به زیبایی و لذت‌بخشی فوتبال را به محفلی تا این حد نازیبا تبدیل می‌کنند و کمیته انضباطی هم به جای برخورد با آنها، مربیانی که مورد عنايت و مهرورزي هواداران بابلي قرار مي‌گيرند را محروم می کند. شايد بعد از چند سال درگيري و فحاشي در اين شهر، كميته انضباطي منتظر است تا اين ميوه پوسيده، خودش خشك شود و بيفتد، اما اگر اين راه و روش و بدفرهنگي‌ها به دليل مماشات بيش از حد كميته انضباطي در ساير ورزشگاه‌هاي ايران باب شود، مسووليت صفر تا صد آن برعهده شخص رييس كميته انضباطي است.

سوال زياد است و ساده؛ چه اتفاقي براي يك تيم يا يك شهر بايد بيفتد تا با محروميت مواجه شوند؟ یا شاید هم افراد سياسي منتسب به تيم های متخلف مانع برخورد با آنها می شوند؟ اگر اهانت‌ و فحاشي كفايت نمي‌كند، دقيقا چند كشته و مجروح نياز است تا فدراسيون فوتبال و همه كميته‌هاي بسته و وابسته، واكنشي درخور نشان بدهند؟ اي کاش اعضای محترم کمیته انضباطی تنها دقایقی خود را جای مربیانی بگذارند که به دلیل تلاش برای پیروزی، خود و خانواده شان رکیک ترین الفاظ را می شنوند و تنها یک روز از عمر شریف خود را بنشیند و حساب کنند که دستاوردشان از تمام سال های حضور در کمیته انضباطی در برخورد با بی اخلاقی ها چه بوده و البته در این بین کمی با مربیان تیم های دیگر و هواداران‌شان مشورت کنند. نتيجه اين بررسي‌ها و مشورت‌ها شايد براي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران حيرت‌آور باشد!

ترند های روز