۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
پیش بازی مس رفسنجان و گل گهر سیرجان؛

دورهمی رفقای کروات در شهر پسته / گل گهر بدنبال طلسم شکنی در تساوی

تیمهای مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در یکی از حساسترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشور به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۴۱۸۷
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشور از روز دوشنبه 6 اسفند با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد که در حساسترین دیدار و در دربی استان کرمان تیم فوتبال مس رفسنجان میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود .

دو تیم وضعیتی متفاوت در جدول لیگ دارند که مسی های میزبان علیرغم نتایج قابل قبولی که در نیم فصل دوم گرفتند ولی جز 5 تیم انتهای جدول هستند و در صدد هستند این هفته نیز با قربانی صدرنشین شگفتی ساز شوند.

شاگردان میشو در هفته ای که گذشت دست به کار بزرگی زدند و در پاکدشت سرخپوشان مدعی را با تساوی 2 بر 2 متوقف کردند که در این دیدار نیز سلمان بحرانی هافبک جدید مسی ها خوش درخشید.

گل گهر بدنبال شکستن طلسم تساوی در دربی کرمان

اما در آنسوی میدان گل گهر سیرجان علیرغم 4 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم ولی سه هفته است که روی نوار تساوی ها گام بر می دارد و طلایی ترین فرصت ها را برای زیاد کردن امتیازات از دست می دهد .

شاگردان وینگو در حالی این هفته به مصاف یکی از تیم های پایین جدول می روند که در ایستگاه بیست و چهارم و در جلوی دیدگاه هواداران خود با تساوی بدون گل مقابل ملوان بندر انزلی متوقف شدند .

جایگاه دو تیم :

مس رفسنجان که در نیم فصل دوم روند صعودی خوبی را دنبال می کند هم اکنون با 21 امتیاز در 21 بازی انجام داده در جایگاه دوازدهم قرار دارد و گل گهر سیرجان بخت نخست قهرمانی در لیگ امسال 42 امتیازی در صدر قرار دارد و در این دیدار در صدد برد خواهند بود.

گل گهر بدنبال شکستن طلسم تساوی در دربی کرمان