۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰

حیدری : گل گهر روز سختی مقابل ما خواهد داشت

کد خبر: ۹۴۲۶۵
هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان عصر فردا پیگیری خواهد شد و در یکی از حساس ترین دیدارها دو تیم هم استانی مس رفسنجان و گل گهر سیرجان به مصاف هم خواهند رفت. به همین دلیل با حامد حیدری، مدافع میانی مس تماس گرفتیم تا اوضاع تیمش را از زبان وی جویا شویم.

حامد حیدری، مدافع میانی مس رفسنجان در مورد برتری مقابل سرخپوشان پاکدشت به خبرنگار دی اسپورت گفت: در بازی برابر سرخپوشان دو نیمه متفاوت را تجربه کردیم، به طوری که در نیمه اول بازی را کمی بد آغاز کردیم ولی در نیمه دوم با تغییرات و صحبت های کادرفنی روند تیم تغییر کرد و توانستیم فوتبال خودمان را بازی کرده و تاکتیک تیم مان را به حریف تحمیل کنیم و حتی می توانستیم با توجه به موقعیت هایی که به دست آوردیم پیروز بازی لقب بگیریم ولی در مجموع کسب یک امتیاز، آن هم در خانه حریف برای ما نتیجه بدی محسوب نمی شود.

مدافع میانی مس در مورد دیدار فردا برابر گل گهر گفت: گل گهر، تیم صدرنشین لیگ است و طی دو، سه سال اخیر نشان داده که از قدرت بالا و بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می برد ولی ما هم همانطور که همه به اذعان دارند جایگاه اصلی مان از نظر فنی، اینجای جدول نیست. مطمنا در بازی فردا حرف های زیادی برای گفتن داریم و مشخص خواهد شد که سطح فوتبال و شخصیت تیمی ما جایگاهش اینجای جدول نیست.

حیدری ادامه داد: با توجه به اینکه این دیدار در ورزشگاه خانگی ما برگزار می شود، با تمام توان برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم و برایمان فرقی ندارد که جایگاه گل گهر کجای جدول است. در نیم فصل دوم در تمام بازی ها فوتبال مان را به حریف دیکته کردیم و مطمنا گل گهر روز سختی را مقابل ما در پیش خواهد داشت.


مدافع مس در پایان گفت: انشالله هواداران دو تیم تماشاگر دربی زیبایی باشند و نتیجه مسابقه به سود مس و شهر رفسنجان رقم بخورد.