۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
پیش بازی چوکا تالش - ایرانجوان بوشهر؛

ایرانجوان و آخرین نفس ها در لیگ دو/تالشی ها بدنبال حفظ جایگاه

تیم فوتبال چوکای تالش در هفته بیست و یکم لیگ دو میزبان پذیرای تیم قعر جدولی ایرانجوان بوشهر خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۲۹۴

به گزارش"دی اسپورت"؛ دو تیم چوکای تالش و ایرانجوان بوشهر عصر فردا دیدار هفته بیست و یکم خود را در ورزشگاه پوریای ولی تالش برابر هم برگزار خواهند کرد.

چوکایی ها اولین حضور در رقابت های لیگ دسته دوم را تجربه می کنند و علارغم مشکلات شدید مالی نتایج مطلوبی را گرفته و با قرار گرفتن در رده پنجم جدول امید و نگاه به صعود در جدول را دارند.

اما در سوی مقابل شرایط به کلی فرق دارد و ایرانجوان بوشهر که یکی از تیم های قدیمی و ریشه دار فوتبال کشورمان محسوب می شود در چند سال اخیر تحت بی مهری های مسئولین استانی بوشهر قرار گرفته آنها با دست و پنجه نرم کردن مشکلات مالی فصل گذشته از رقابت های لیگ یک به لیگ دو سقوط کردند با سقوط این تیم به لیگ دو بی مهری ها و عدم حمایت مسئولین از این تیم به اوج خود رسید تا با ورود به بحران جدی نتوانند عرض اندامی در لیگ داشته باشد.

ایرانجوانی ها از ۲۰ بازی انجام داده فقط موفق به کسب ۱۱ امتیاز شده و با قرار گرفتن در قعر جدول می توان گفت که آخرین نفس های خود در رقابت های لیگ دو را می کشد.

بوشهری ها برای بقا باید از تمام بازی های پیش روی خود امتیازات کامل را کسب کرده تا با رهایی از قعر جدول خود را از معرض سقوط نجات دهد کاری که بسیار سخت اما شدنی است‌ به هر حال باید دید تلاش ایرانجوانی ها به کجا خواهد انجامید و آیا آنها در نهایت می توانند سهمیه بوشهری ها در رقابت های لیگ دو حفظ کنند یا خیر.
ترند های روز