۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
پیش بازی شهرداری همدان - خوشه طلایی ساوه؛

رونمایی از بمب ساوه در همدان! / ترمز خوشه کشیده می شود؟

تیم فوتبال شهرداری همدان به مصاف صدرنشین گروه خواهد رفت.
کد خبر: ۹۴۳۳۲

به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال شهرداری همدان عصر فردا در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته دوم میزبان خوشه طلایی ساوه صدرنشین گروه اول خواهد بود.

شهرداری چی های همدان در فصل جاری وضعیت خوبی را سپری نمی کنند و همچنان با قرار گرفتن در منطقه خطر بدنبال راه فرار از این منطقه و رساندن خود به میانه جدول هستند تا از خطر سقوط دور شوند.

در مقابل خوشه طلایی که با پیشی گرفتن از سایر رقبا با اختلاف امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است عزم خود را برای صعود به رقابت های لیگ یک جذب کرده و در چند روز اخیر برای تقویت خط حمله خود با ترکاندن بمب نقل و انتقالاتی لیگ دو آقای گل سابق لیگ را نیز به خدمت گرفته و به احتمال زیاد از آن در بازی فردا برابر شهرداری همدان رونمایی کند.

ساوه ای ها در تلاش هستند با نتیجه و امتیازگیری در دیدارهای پیش رو حضور خود در رقابت های لیگ یک فصل آینده را تثبیت کنند آنها در هفته گذشته با برتری قاطع برابر استقلال اهواز گام بلندی را برای صعود برداشتند و فردا نیز برابر شهرداری همدان که نیاز مبرمی به امتیاز این بازی دارد تلاش خواهند کرد تا با پیروزی برابر این تیم گام های خود برای صعود را محکم کنند.

ساوه ای ها با ۹ گل خورده از لحاظ ساختار دفاعی برترین خط دفاعی لیگ را  در اختیار دارد و تقابل با این خط دفاع برای مهاجمان هر تیمی مخصوصا برای شهرداری همدان که به سختی می تواند در این فصل دروازه حریفان را باز کند دشوار خواهد بود.