۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
با رای کمیته انضباطی؛

عنبریان تا اطلاع ثانوی محروم شد

کمیته انضباطی آرای خود را برای برخی از تیم های لیگ دسته دوم فوتبال کشور صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۳۳۵

به گزارش"دی اسپورت"، دیدار تیم های ایران جوان بوشهر  و آوالان کامیاران برگزار و از سوی مسعود فرجی، سرپرست تیم آوالان کامیاران تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی با داور و اهانت و فحاشی به وی رخ داد. وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.( رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است)

محمد کمانگر، تدارکات تیم آوالان کامیاران نیز به دلیل اهانت به داور مسابقه و رفتار غیر ورزشی با وی پس از پایان بازی به سه جلسه محرومیت از تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است)

*دیدار تیم های کاسپین قزوین و مقاومت تهران برگزار و از سوی ابوالفضل طالبی، مربی تیم کاسپین قزوین تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

سپهر ایزدی، بازیکن تیم مقاومت تهران به دلیل رفتار غیر ورزشی با داور و اهانت به وی بعد از پایان مسابقه، به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است)

مهدی رستمی چری، بازیکن تیم مقاومت تهران نیز بخاطر فحاشی به داور پس از پایان مسابقه به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد( رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است)

روزبهانی یکی از مسئولین باشگاه مقاومت تهران نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد.

دستور موقت برای عوامل تیم نفت و گاز گچساران

دیدار دو تیم نیروی زمینی تهران و نفت و گاز گچساران برگزار و با توجه به مضروب کردن داور توسط حسن عنبریان یکی از عوامل منتسب تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار وی نیز به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، از همراهی تیم خود و حضور در تمامی مسابقات تا اطلاع ثانوی معلق و محروم است و باید روز سه شنبه 14 اسفندماه در کمیته انضباطی حضور داشته باشد.