۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
مسئولین ساوه به داد خوشه طلایی برسند!

خیرخواه : اولین شرط موفقیت تیم ما رفاقت است

دوست دارم تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر شود
کد خبر: ۹۴۳۴۰

به گزارش"دی اسپورت"؛ فرهاد خیرخواه در خصوص شرایط تبم خوشه طلایی ساوه در فصل جاری اظهار کرد : هدف گذاری ما در فصل جاری صعود به لیگ یک است و تیم با توجه به وجود مدیر قوی و توانمند ، بازیکنان باکیفیت و سرمربی با دانش شرایط خوبی دارد.

خیرخواه ادامه داد : با نزدیک شدن به هفته های پایانی بازی ها از حساسیت بالایی برخوردار هستند که انشا الله با حمایت هواداران مان بتوانیم با برتری در بازی های پیش رو به رقابت های لیگ صعود کنیم.

مهاجم خوشه طلایی ساوه در خصوص هدف گذاری باشگاه خوشه طلایی ساوه برای حضور در رقابت های لیگ دسته دوم بیان داشت : باشگاه خوشه طلایی برنامه ای سه ساله برای صعود به رقابت های بالاتر داشته و فصل گذشته نیز به دلیل تفاضل گل کمتر نتوانستیم به رقابت های لیگ صعود کنیم اما در فصل جاری شرایط کاملا مهیا است و امیدوارم با صعود به لیگ یک نماینده شایسته ای برای شهر ساوه باشیم.

وی در خصوص شرایط خودش در تیم خوشه طلایی ساوه گفت : شرایط خودم نیز در این تیم خوب است، اولین شرط موفقیت تیم ما رفاقت است که رفاقت خوبی بین بازیکنان تیم وجود دارد و با تلاش بازیکنان توانسته ایم نتایج خوبی را در طول فصل کسب کنیم و امیدواریم پایان فصل به لیگ یک صعود کنیم.

خیرخواه در خصوص گل های حساسی که برای تیم خوشه طلایی به ثمر رسانده گفت : به ثمر رسیدن گل روی یک کار گروهی شکل می گیرد بازیکنان تلاش می کنند و من فقط تلاش آنها را به ثمر می رسانم و فرقی ندارد که چه کسی در تیم گل بزند مهم موفقیت تیم است.

او در خصوص بازی هفته گذشته برابر استقلال اهواز نیز بیان کرد : بازی خوبی بود استقلال اهواز با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و به همین دلیا آنها برای کسب حداقل امتیاز بازی پا به این مسابقه گذاشته بودند در مقابل ما نیز میزبان مسابقه بودیم و تلاش می کردیم تا از امتیاز میزبانی استفاده کرده و پیروز میدان شویم که خدا را شکر همین امر نیز محقق شد.

مهاجم خوشه طلایی در خصوص همکاری با محسن عاشوری بیان داشت : حدود ۷ سالی است که شاگرد عاشوری هستم ایشان مربی بادانشی بوده و به هیچ وجه جایگاه وی در لیگ دو نمی باشد و انشا الله او را در سطح های بالاتر فوتبال ببینیم.

او در خصوص حمایت مسئولین ساوه از تیم فوتبال خوشه طلایی گفت : متاسفانه حمایتی از سوی مسئولین انجام نشده و چیز خاصی از آنها ندیده ایم و حسین پرویزی مدیرعامل باشگاه به تنهایی توانسته این تیم را به اینجا برساند از مسئولین خواهش می کنم به داد این تیم برسند چرا که این تیم نیاز به حمایت آنها دارد.

مهاجم سابق تراکتورسازی تبریز در خصوص زمان حضورش و خاطراتش در این تیم گفت : من بهترین سال فوتبالم را در تبریز گذراندم و خاطرات خوبی از این  شهر دارم تراکتور هواداران پرشوری دارد و این هواداران زبان زد عام قرار گرفته اند و هر کجا که من را می بینند مورد لطف شان قرار می دهند.

وی افزود : تیم اول من تراکتورسازی است و دوست دارم این تیم در فصل جاری لیگ برتر قهرمان رقابت ها شود چرا که در چند سال اخیر زحمات زیادی را کشیده اند.