۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
پیش بازی داماش گیلان - مقاومت تهران؛

فینالی زودرس و شش امتیازی در رشت

تیم فوتبال داماش گیلان عصر امروز در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دو میزبان تیم مقاومت تهران خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۶۵۴
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال داماش گیلان عصر امروز در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته دوم از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه سردار جنگل میزبان تیم مقاومت تهران خواهد بود.

داماش و مقاومت در حالی به مصاف هم می روند که به ترتیب با قرار گرفتن در رده های دوم و سوم رقیب اصلی یکدیگر برای صعود به لیگ یک محسوب می شوند از این رو دیدار دو تیم را فینال زودرس و شش امتیازی می دانند و در صورت پیروزی هر یک از تیم ها در این بازی سرنوشت ساز آن تیم می تواند گام های خود را برای صعود به رقابت های لیگ یک محکم برداشته و خود را به عنوان مدعی اصلی صعود معرفی کند.

دو تیم دیدار هفته گذشته خود را با برد پشت سر گذاشته و با روحیه مضاعفی به برابر هم صف آرایی خواهند کرد، داماشی ها هفته گذشته در خانه حریف برابر کاسپین قزوین به برتری دو بر صفر دست یافتند و مقاومت تهران نیز در خانه خودی برابر تیم شهرداری بم با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت.

تیم داماش گیلان تا پایان هفته بیست و یکم ۳۰ گل به ثمر رسانده و ۱۱ گل نیز دریافت کرده است که این آمار نشان می دهد داماش هم در خط حمله و هم در خط دفاع عملکرد مطلوبی داشته است در مقابل تیم مقاومت تهران ۳۹ گل به ثمر رسانده و ۲۲ گل نیز از حریفان خود دریافت کرده است که این آمار نشان می دهد مقاومتی ها در خط حمله فوق العاده کار کرده اما خط دفاعی آنها شکننده ظاهر شده و در کل آمارهای دو تیم گواه این را دارد که امروز بازی جذاب و دیدنی را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است رضا عادل قضاوت این دیدار بر عهده داشته و حمیدرضا کنعانی و علی اکبر عظیم پور نیز وی را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد رحیم رحیمی مقدم نیز ناظر داوری این دیدار می باشد.