۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
کاسپین 0 - داماش گیلان 2؛

داماش امروز مصمم تر از دیروز

تیم فوتبال داماش گیلان با برتری برابر کاسپین قزوین یک گام دیگر به رقابت های لیگ یک نزدیک شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۹
داماش امروز مصمم تر از دیروزبه گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال داماش گیلان عصر امروز در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دو مهمان تیم فوتبال کاسپین قزوین بود که در پایان لاجوردی پوشان با دو گل جابر نصیری و علی آل کثیر برابر حریف قزوینی خود به برتری دست یافتند.

داماشی ها با برتری امروز و کسب سه امتیاز بازی یک گام دیگر به رقابت های لیگ یک نزدیک شد آنها در مجموع با کسب ۴۰ امتیاز جدی ترین تعقیب کننده خوشه طلایی محسوب می شوند و هر هفته با برتری در بازی های خود سایه به سایه ساوه ای ها پیش می روند.

در سوی دیگر میدان کاسپینی ها که در هفته های اخیر نتایج مطلوبی را داشتند با دو باخت متوالی عملا امیدهای خود را حتی برای رسیدن به مرحله پلی آف کم رنگ تر کردند و حال شاگردان دقیقی بایستی تلاش کنند تا با کسب رده تک رقمی و مناسب در جدول از حیثیت فوتبال قزوین دفاع کنند.

داماشی ها با دو گلی که امروز وارد دروازه حریف خود کردند مجموع گل های زده خود را به عدد ۳۰ رساندند تا پس از مقاومت دومین تیمی باشند که برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند.

لاجوردی پوشان همچنین با بسته نگه داشتن دروازه خود با ۱۱ گل خورده پس از خوشه طلایی دومین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند‌.
ترند های روز