۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
پیش بازی نفت و گاز - خیبر خرم آباد؛

تقابل جنجالی های لیگ در گچساران

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عصر امروز میزبان خیبر خرم آباد خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۴۲۲
به گزارش"دی اسپورت"؛ دو تیم نفت و گاز گچساران و خیبر خرم آباد عصر امروز در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دو برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

نفتی ها در حالی پا به مسابقه امروز خواهند گذاشت که دیدار قبلی خود را با حواشی زیادی پشت سر گذاشتند و در حالیکه تا لحظات پایانی از حریف خود پیش بودند با به ثمر رسیدن گل تساوی توسط تیم حریف بازی را به جنجال کشانده تا بازی نیمه تمام بماند.

گچسارانی ها که هم ساله با هدف صعود به لیگ یک وارد مسابقات می شوند اما در میانه های راه با ایجاد حواشی زیاد در تیم خود از محقق شدن این امر جلوگیری کرده و ناکام می مانند آنها با قرار گرفتن در رده ششم جدول این شانس را دارند تا با کسب امتیازات در بازی های پیش رو خود را به مرحله پلی آف و حتی با صعود مستقیم به لیگ یک برسانند.

خیبری ها نیز تا هفته بیست و یکم به شکل آسانسور در جدول عمل کرده و در جدول هفته ها تغییراتی در جایگاه خود داشته اند آنها با قرار گرفتن در رده دهم جدول همچنان خطر سقوط به دسته پایین تر حس می کنند.

در حال حاضر نفت و گازی ها با کسب ۲۵ امتیاز در رده ششم و خیبری ها با ۲۲ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته اند.

دیدار رفت دو تیم در خرم آباد با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود و حال باید دید تقابل دو تیم جنجالی لیگ چه نتیجه ای بدنبال خواهد داشت.
ترند های روز