۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵

میرایی : بازی سختی مقابل گچساران داریم

خیبر خرم آباد در هفته پیش رو باید به مصاف نفت و گاز گچساران برود.
کد خبر: ۹۴۳۳۴

سید نظام میرایی، هافبک دفاعی خیبر در مورد پیوستنش به این تیم به خبرنگار دی اسپورت گفت: من فصل گذشته در تیم آلومینیوم حضور داشتم ولی علیرغم داشتن قرارداد دو ساله شرایط را برای ماندن مهیا ندیدم و با مشورتی که با مدیربرنامه هایم داشتم تصمیم گرفتم که برای ادامه فوتبال خیبر را انتخاب کنم.


وی در مورد شرایطش گفت؛ متاسفانه در چند هفته گذشته با مصدومیت مواجه شدم که همین موضوع موجب شد تا حدود هفت هفته از شرایط تمرین و مسابقه دور باشم ولی شکر خدا با انجام فیزیوتراپی و استراحت مصدومیتم برطرف شده و چند روزی است که در تمرینات این تیم حضور می یابم.


میرایی در مورد دیدار برابر نفت و گاز گفت: بدون شک دیدار برابر نفت و گاز به دلیل اینکه در زمین حریف برگزار می شود بازی سختی خواهد بود ولی با این وجود با تمام قوا برای کسب سه امتیاز این مسابقه به میدان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: فاصله امتیازی ما با گچسارانی ها سه امتیاز است به همین دلیل هیچکدام از دو تیم دوست ندارند که این بازی را واگذار کنند.


هافبک تدافعی خیبر افزود: ۶ هفته از دیدارهای لیگ دسته دو باقی مانده است. فوتبال ورزش لحظه هاست و غیرقابل پیش بینی بودنش موجب جذابیت و محبوبیتش نسبت به سایر رشته های ورزشی شده است به همین دلیل با توجه به اینکه با تیم دوم جدول تنها پنج امتیاز فاصله داریم نمی خواهیم از همین حالا شانس صعود را برای خودمان تمام شده بدانیم.

میرایی در پایان گفت: امسال واقعا بازیکنان و کادرفنی خوبی داشتیم و اگر مسوولین کمی بیشتر از ما حمایت می کردند، همین حالا یکی از مدعیان اصلی صعود بودیم