۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
محکوم به برد برابر مس شهربابک بودیم؛

کیانی : نگاه اول باشگاه نیروی زمینی اخلاق مداری است

سرپرست نیروی زمینی تهران با اشاره به اتفاقات هفته گذشته دیدار با نفت و گاز گچساران گفت : امیدوارم قانون آنطوری که تعریف شده است از سوی کمیته انضباطی اجرا شده تا حق به حقدار برسد.
کد خبر: ۹۴۴۷۴
به گزارش"دی اسپورت"؛ رضا کیانی پس از پایان بازی تیمش برابر مس شهربابک در خصوص این بازی اظهار کرد : با توجه به موقعیت و شرایط خوبمان در جدول تمام توان و تلاش خود را به کار بستیم تا در این دیدار پیروز میدان شویم.

کیانی افزود : علارغم اینکه تیم مس تیم قابل احترامی بود اما ما در این بازی محکوم به برد بودیم چرا که در دو هفته اخیر به راحتی امتیازاتی را از دست داده بودیم.

سرپرست نیروی زمینی تهران ادامه داد : بازیکنانمان در طول بازی تلاش بیشتری کردند و در نهایت مزد تلاش هایشان را با برتری پرگل و قاطع گرفتند.

او در خصوص بازی حساس هفته آینده تیمش برابر بعثت کرمانشاه گفت : هر بازی در نیم فصل دوم حکم فینال دارد و فرق نمی کند تیم مقابل در چه شرایطی و در چه رده ای در جدول مسابقات باشد.

وی با بیان اینکه تیم های بالا و پایین جدول نسبت به تیم های دیگر تلاش بیشتری دارند بیان داشت : تیم های بالای جدول برای اینکه به لیگ یک صعود کنند و تیم های پایین جدول برای اینکه سهمیه خود را حفظ کنند نسبت به سایر تیم ها تلاش بیشتری دارند و این موضوع باعث شده است بازی ها خیلی بهم نزدیک باشد.

او افزود : بازی با بعثت کرمانشاه بازی سختی برایمان است اما ما با تلاشی که در طول مسابقات داشتیم سعی خواهیم کرد با همان تلاش و مضاعف تر از آن پیش رفته و در این بازی نیز علارغم ارائه فوتبال زیبا نتیجه خوبی نیز کسب کنیم.

کیانی گفت : نگاه اول باشگاه نیروی زمینی در رقابت های لیگ دسته دوم اول اخلاق مداری و بعد رسیدن به مقام قهرمانی است و در همین راستا تلاش داریم فوتبال جوانمردانه ای را ارائه دهیم.

سرپرست نیروی زمینی تهران در خصوص اتفاقات بازی با نفت و گاز گچساران اظهار داشت : اول از هر چیزی باید بگویم خیلی دوست نداشتیم آن اتفاقات رخ دهد و یک تصمیم اشتباه منجر به جنجال کشیدن بازی شد و یک قشری مثل قشر داوران که زحمات زیادی را می کشند مورد هجمه قرار گرفتند‌.

وی اضافه کرد : هیچ باشگاهی دوست ندارد که چنین رفتارهایی در قبال داوران زحمتکش صورت گیرد ولی در هر صورت ما درخواست مان را به صورت مکتوب و به همراه مستندات موجود به سازمان لیگ و کمیته انضباطی ارائه دادیم که امیدوارم حق به حق دار رسیده و قانون آنطوری که تعریف شده است اجرا شده تا عدالت رعایت شود.