۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

تاجدار : موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد

سرمربی نفت امیدیه گفت : در دیدار برابر استقلال رامشیر موقعیت هایی زیادی داشتیم که با بدشانسی آنها را از دست دادیم.
کد خبر: ۹۴۵۳۶
به گزارش"دی اسپورت"؛ سلمان تاجدار در خصوص بازی تیمش برابر استقلال رامشیر در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد : ما بازی امروز را با چهار تغییر اجباری شروع کردیم چرا که چند بازیکن کلیدی مان را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم و همین تغییرات سبب شد در نیمه اول روند خوبی را نداشته باشیم.

تاجدار ادامه داد : با این حال دو موقعیت خوب گلزنی را توسط محمود شریفی و معین راشدی از دست دادیم.

سرمربی نفت امیدیه افزود : در نیمه دوم با صحبت هایی که کردیم و تغییراتی که انجام دادیم توانستیم بر بازی مسلط باشیم و در ادامه موفق شدیم به گل اول بازی دست یابیم.

وی اضافه کرد : پس از گل اول دو موقعیت دیگر توسط مرتضی رنجبر و صیاد کوکبی از دست دادیم در کل موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم به گل برتری دست یابیم اما متاسفانه شانس با ما یار نبود.

تاجدار بیان کرد : در عین غافلگیری و بر اثر یک ضربه ایستگاهی و شلوغی محوطه روی توپ سوم گل تساوی را دریافت کنیم پس از گل تساوی نیز حملات زیادی روی دروازه رامشیری ها انجام دادیم اما متاسفانه موقعیت هایمان یکی پس از دیگری از دست رفت و فکر کنم دروازه بان آنها در دو الی سه صحنه ناجی دروازه شد و اجازه نداد تا دروازه اش باز شود.

او در خصوص نحوه قضاوت داور در این دیدار گفت : معتقدم باید دقیقه ۵ بازی داور بازیکن رامشیر را اخراج می کرد و در یک صحنه نیز باید بازیکن ما اخراج می شد که هیچ کدام انجام نشد و فکر می کنم داور نظر بر این داشت تا بازی را مدیریت کند و این موضوع به نظر من صحیح نیست.