۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
پیش بازی مس کرمان - اروند خرمشهر؛

مس بدنبال بازگشت به جمع مدعیان /تلاش اروند برای فرار از قعر

مس کرمان و اروند خرمشهر درحالی به مصاف هم می روند که مسی ها به دنبال دوباره مدعی شدن هستند و اروند خرمشهر به دنبال فرار از منطقه سقوط است.
کد خبر: ۹۴۵۶۱

به گزارش"دی اسپورت"؛ از سری مسابقات لیگ دسته اول کشور در هفته بیست و ششم مس کرمان در ورزشگاه باهنر میزبان کارون اروند خرمشهر است.

مس کرمان در نیم فصل اول یکی از مدعیان صعود بود، اما در نیم فصل دوم بر خلاف نیم فصل اول نتایج ضعیفی کسب کرده و نتوانسته جایگاه بالای جدول خود را حفظ کند و رفته رفته از صدرنشین لیگ فاصله گرفته تا با کسب ۳۵ امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیرد.

نارنجی پوشان کرمانی در حالی مقابل اروند خرمشهر صف آرایی می کنند که هفته گذشته مقابل تیم قعر جدولی خونه به خونه شکست خوردند آنها اگر می خواهند در ادامه فصل باز هم جزو مدعیان صعود باشند باید حداکثر امتیاز را در این بازی کسب کنند.

در سوی دیگر میدان اروند خرمشهر قرار دارد که این فصل عملکرد ضعیفی داشته و در طول فصل بیشتر در قعر جدول قرار داشته و کسب امتیاز در این بازی برایشان اهمیت زیادی دارد تا بتوانند از منطقه خطر سقوط فاصله بگیرند.

مس تا پایان هفته بیست و پنجم ۲۷ گل به ثمر رسانده و در خط دفاعی عملکرد بهتری داشته و ۱۶ گل دریافت کرده اند و اروند خرمشهر در این فصل تنها ۱۴ گل به ثمر رسانده که نشان دهنده خط حمله ای ضعیف است و در خط دفاعی ۲۵ گل دریافت کرده اند.

کوبل داوری :

لاذم به ذکر است قضاوت این دیدار را علی صفایی به همراه کورش کریمی و هیوا بهمنی به عنوان کمک های وی بر عهده خواهند داشت و صادق نوری ناظر این بازی خواهد بود.

نویسنده:فرشاد خاکباز
ترند های روز