۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
گرد و خاک کمیته انضباطی در لیگ دو؛

سرداری ها و کامیارانی ها نقره داغ شدند

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص پرونده مطروحه دیدار جنجالی سردار بوکان و آوالان کامیاران اعلام کرد‌
کد خبر: ۹۴۵۷۱

به گزارش"دی اسپورت"؛ دیدار دو تیم سردار بوکان و آوالان کامیاران از سری رقابت های لیگ دسته دوم برگزار و از سوی صلاح الدین زرین سرپرست تیم سردار بوکان تخلفاتی مبنی بر اعتراضات به تصمیمات داوری و رفتار غیر مسئولانه که سبب تحریک تماشاگران و ایجاد تشنج بین تماشاگران علیه داوران شد وی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

موسی شهبازی بازیکن سردار بوکان به دلیل مضروب کردن بازیکن تیم مقابل به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حمید امامی سرمربی تیم آوالان کامیاران به دلیل درگیری با داوران و مدیر تیم مقابل و اهانت به مسئولین فدراسیون به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

میلاد محمدی بازیکن آوالان کامیاران به دلیل رفتار غیر ورزشی با داور و اهانت به وی به سه جلسه محرومیت انضباطی از همراهی تیم و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم های سردار بوکان و آوالان کامیاران به دلیل تخلفات جمعی اعضاء و کادرفنی شان به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

همچنین تیم سردار بوکان به دلیل فحاشب و ورود تماشاگرانش به زمین مسابقه و پرتاپ سنگ و بطری به سوی داور و ضرب و شتم کمک داور اول به دو جلسه محرومیت تماشاگرانش از همراهی این تیم در دیدارهای خانگی محروم و به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.