۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
پیش بازی فجرسپاسی - ملوان بندرانزلی؛

جدال شش امتیازی ریشه دارها در دیار حافظ / ممی به همسایه شیرازی رسید

تیم فوتبال فجرسپاسی در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ عصر امروز در شیراز میزبان تیم ملوان بندرانزلی می باشد.
کد خبر: ۹۴۵۷۲

به گزارش"دی اسپورت"؛ دو تیم فجرسپاسی شیراز و ملوان بندرانزلی عصر امروز بیست و ششمین بازیشان را در رقابت های فصل جاری لیگ یک از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه دستغیب شیراز برابر هم برگزار خواهند کرد.

فجری ها در حالی امروز برابر سفیدپوشان بندرانزلی قرار خواهند گرفت که هفته گذشته در یک بازی جنجالی برابر نودی های ارومیه به تساوی دو بر دو دست یافتند در این بازی فجری ها هر دو بار از حریف خود پیش افتادند اما هر بار پس از پیش افتادن فجری ها نودی ها روی دو پنالتی کار را به تساوی کشیدند تا فجر با داوود مهابادی یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه را از دست بدهند‌.

شیرازی ها که فصل را با مجید صالح آغاز کردند در ادامه راه به دلیل کسب نتایج ضعیف با وی قطع همکاری کرده و هدایت تیم خود را به امید تحول عظیم و پیوستن به جمع مدعیان به داوود مهابادی کاپیتان سابق خود سپردند مهابادی پس از عهده دار شدن هدایت این تیم نتایج متوسطی را کسب کرده و تا پایان هفته بیست و پنجم با کسب ۲۷ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته اند.

در سوی دیگر میدان ملوانی ها قرار دارند قوی سپید بندر انزلی پس از خروج از شوک کسر امتیاز و عدم نتیجه گیری های اخیر حالا با محمد احمدزاده روزهای پرفروغ خود را می گذارند و با کسب نتایجی درخشان خود را از قعر جدول نجات داده و در حال حاضر با کسب ۲۵ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ یک و در همسایگی و دو امتیازی فجری ها قرار گرفته اند.

طلایی پوشان شیرازی تا پایان هفته بیست و پنجم ۱۴ گل به ثمر رسانده و ۱۴ گل نیز دریافت کرده اند که این نشان از ضعف در خط حمله و برتری در خط دفاع این تیم را دارد در مقابل ملوانی ها با ۲۱ گل زده و ۱۶ گل خورده عملکرد مناسبی در خط دفاعی داشته اند.

لازم به ذکر است قضاوت این دیدار بر عهده فرهاد امینی ، علی دودانگه و رضا درویشی وی را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد عبدالرسول استاد زاده نیز ناطر داوری این دیدار می باشد.