۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
بازی با تیم ریشه دار ملوان برای هر تیمی سخت است؛

مهابادی : می توانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم

سرمربی فجرسپاسی شیراز گفت : بازی کردن با تیم ریشه دار ملوان برای هر تیمی سخت است.
کد خبر: ۹۴۵۸۹






به گزارش"دی اسپورت"؛ داود مهابادي سرمربي فجر شهيدسپاسي پس از برتري مقابل ملوان بندرانزلي در جمع خبرنگاران گفت : بازي با تيم ريشه دار ملوان هميشه سخت بوده و خدا را شکر که در این بازي سخت با حمايت هواداران و همت بازيكنان پيروز شديم.

مهابادی افزود : هرچند دو بازيكن از بازيكنان اصلي مان را به دليل محروميت و مصدوميت در اختيار نداشتيم و تا حدودي هماهنگي لازم را نداشتيم ولي بازيكنانم بازي را خوب شروع كردند و توانستيم به گل دست يابيم و حتي اين فرصت را داشتيم در انتهاي نيمه اول به گل بعدي دست يابيم كه این مهم محقق نشد.

سرمربی فجر ادامه داد: نيمه دوم را خوب شروع كرديم و روي يك شوت گل دوم را زديم و در ادامه يك دفاع منطقي انجام داديم تيم حريف نيز از كناره ها و عمق سعي داشت به تيم ما ضربه بزند ولي خط دفاعي و دروازه بان ما روز خوبي سپري كردند و خدا را شكر توانستيم بعد از چندين هفته بالاخره تفاضل گل مان را در جدول مثبت كنيم و با اين شرايط خود را مهياي انجام يك بازي سخت در رفسنجان نماييم.

مهابادي در خصوص تيم ملوان گفت : تيم ملوان در نيم فصل دوم بهترين نتايج را كسب كرده و دوست عزيزم محمد احمدزاده تيم بسيار خوبي را روانه مسابقات كرده كه در ادامه براي ايشان اآرزوي موفقيت دارم.

ايشان در پایان در خصوص داوري بيان داشت: تيم داوري در مجموع عملكرد خوبي داشت.
منبع: ورزش سه