۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
امیدوارم مسئولان کمالوند و خبیری را تنها نگذارند؛

میثم آقایی : آلومینیوم برای صعود به عمل نیاز دارد نه حرف و وعده!

هافبک آلومینیوم اراک گفت: دو، سه روزی است که آقا فراز سر تمرینات نیامده اند و امیدوارم مشکلات مالی هرچه زودتر حل شده و ایشان به تمرینات اضافه شود.
کد خبر: ۹۴۵۷۸

به گزارش"دی اسپورت"؛ میثم آقایی، هافبک و کاپیتان آلومینیوم اراک درخصوص شرایط این تیم و اینکه چقدر شانس برای صعود شاگردان کمالوند به لیگ برتر قائل است، اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و در کورس صعود قرار گرفتیم تا بعد از 17 سال بتوانیم به لیگ برتر راه پیدا کنیم.
وی ادامه داد: بازی بعدی ما با خونه به خونه در بابل است که اگر بتوانیم این تیم را ببریم و بعد هم بازی با قشقایی را از پیش رو برداریم شانس آلومینیوم اراک برای صعود به لیگ برتر بیش از پیش می شود.

هافبک آلومنیوم در خصوص اینکه گفته می شود مشکلات مالی این تیم حل شده و پول های بازیکن به زودی داده خواهد شد، گفت: طبق اعلامی که به ما داشتند بودجه باشگاه 90 درصد حل شده اما مشکل اصلی ما این است که ما تنها تا به حال 50 درصد دریافتی داشتیم و هیچکدام از آپشن‌های ما پرداخت نشده است. از طرف دیگری یکسری از مربیان ما پول نگرفتند و واقعا این موضوع خوب نیست.

وی افزود: امیدوارم این مشکل هرچه زودتر حل شود تا همچنان حالا که در کورس صعود به لیگ برتر قرار داریم کار با قدرت پیش برود و این مطلب می‌طلبد که مسئولان کنارمان باشند و با حمایت خودشان به ما کمک کنند.

آقایی درباره نیامدن فراز کمالوند به تمرینات آلومینیوم آنهم در حالی که این تیم در کورس صعود قرار گرفته است، گفت: دو، سه روزی است که آقا فراز سر تمرینات نیامده اند و امیدوارم مشکلات مالی هرچه زودتر حل شده و ایشان به تمرینات اضافه شود. واقعا در این مدت آقافراز و حسین آقا خبیری برای این تیم از جان و دل زحمت کشیدند و نباید آنها را برای موفقیت آلومینیوم تنها بگذارند.

وی ادامه داد: واقعا امیدوار هستیم مسئولان کارخانه، نمایندگان مجلس و استاندار در این لحظه‌های آخری که تیم شانس صعود دارد ما را تنها نگذارند و شاهد حمایت آنها باشیم. ما به حرف و وعده نیاز نداریم و حمایت عملی را باید برای موفقیت آلومینیوم شاهد باشیم. حمایت ها نباید حرفی باشد و بعد از اینکه امتیاز از دست دادیم مسئولان را کنار خودمان ببینیم و هرکدام با گفتن حرفی بازهم وعده بدهند.

آقایی در پایان تصریح کرد: تمام شوق و ذوق مردم اراک این تیم است و امیدوارم شرایط مثل زمان اقاجواد زرینچه نباشد که تا روزهای آخر در صدر جدول بودیم اما با رها کردن تیم موفق به صعود نشدیم. الان نیازمند کمک مسئولان از جمله مدیران کارخانه، استاندار و نمایندگان هستیم تا تیم بتواند نتیجه بگیرد. از طرف دیگر از هواداران می خواهم که بازهم کنار ما باشند تا در این مسیر با همراهی آنها بتوانیم هرچه بیشتر به لیگ برتری شدن آلومینیوم نزدیک شویم.