۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
عدم تمرکز داور باعث شد پیروزی را از دست بدهیم؛

فروردین : تساوی مقابل تیم پرهزینه و پرمهره گل‌گهر حکم پیروزی را دارد

سرمربی قشقایی شیراز گفت: تساوی ما مقابل تیم پرهزینه و پرمهره گل‌گهر حکم پیروزی را دارد.
کد خبر: ۹۴۶۳۲

به گزلرش"دی اسپورت"؛ مهدی فروردین در مورد تساوی یک بر یک تیم فوتبال قشقایی شیراز مقابل گل گهر سیرجان گفت : همانطور که از قبل پیش‌بینی کرده بودیم بازی سختی مقابل تیم پرمهره و خوب گل گهر که در حال حاضر صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال کشور است داشتیم در بازی امروز به دلیل مصدومیت چند بازیکن خود را به همراه نداشته و با بازیکنان جوان که برای اولین بار است درلیگ بازی می‌کنند راهی کرمان شدیم.

وی در ادامه گفت : بازیکنانم در این بازی نشان دادند که دارای چه توانایی‌هایی هستند و شخصیت فنی خودشان را در این دیدار به رخ این تیم کشیده‌اند تساوی در مقابل تیم پرهزینه و پرمهره گل گهر برای ما حکم یک پیروزی را دارد.

 سرمربی قشقایی شیراز گفت : علی رغم میل باطنی‌ام که هیچ وقت در مورد داوران صحبتی نداشتم اما فکر می‌کنم داور در بازی امروز تمرکز لازم را نداشته است داور در این دیدار با با سوتهای پی در پی از جذابیت بازی امروز کاسته بود و در دو صحنه  دو پنالتی به ظرر ما گرفته که من فکر می کنم کارشناسان داوری بهتر می توانند در این مورد نظر دهند.

فروردین افزود : من از کارشناسان داوری در برنامه ورزش یک  در خواست می‌کنم  که موضوع قضاوت داوری این بازی را به طور ویژه در برنامه خوبشان بررسی کنند. در صحنه‌ای از این بازی بازیکن تیم گل گهر که در ابتدای همین بازی کارت زرد گرفته بود با آرنج به صورت بازیکنان ما ضربه می‌زند که طبق قانون این کارت قرمز دارد اما داور با توجه به اینکه در اوایل بازی به این بازیکن کارت زرد داده  به راحتی از کنار این موضوع می گذرد و از دادن کارت قرمز به این بازیکن امتناع می‌کند.

وی گفت : در روزی که ما از لحاظ فنی خوب بودیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم پیروز میدان شویم متاسفانه با عدم تمرکز داور در این بازی روبرو شدیم و با تساوی یک بر یک زمین مسابقه را ترک کردیم  البته من خودم را توجیه نمی‌کنم و از عملکرد بازیکنانم کاملا راضی هستم همانطور که گفتم نتیجه تساوی برای ما حکم پیروزی دارد.

فروردین در پایان گفت : امیدوارم هرچه زودتر مسئولان استان فارس به کمک ما بشتابند و نمایندگان مجلس و شوراها درخواست می‌کنم فقط در زمان رای گیری به ما وعده ندهند در حال حاضر ما به کمک آنها نیازمندیم ما در استان منابع مالی زیادی داریم اما نمی‌دانم که چرا مسئولین کمک نمی‌کنند که این منابع جذب باشگاه‌های ورزشی شود.