۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
درگیری جنجالی در شیراز

تهاجم به پژمان نوری و مازیار زارع با اسپری فلفل

دیدار فجرسپاسی و ملوان در شرایطی با پیروزی شیرازی‌ها به پایان رسید که در انتهای بازی اتفاقاتی عجیب رخ داد.
کد خبر: ۹۴۵۹۷



به گزارش «دی اسپورت» و به نقل از ورزش سه، شاگردان داوود مهابادی در شرایطی با دو گل مقابل ملوان اوج گرفته به برتری دست یافتند که در انتهای بازی درگیری جنجالی بین هواداران شکل گرفت و دخالت نیروی انتظامی را به همراه داشت.


هواداران ناراضی ملوان که از انزلی راهی شیراز شده بودند، به شدت به نحوه قضاوت این بازی اعتراض داشتند که اوجگیری این ماجرا باعث شد تا ماموران انتظامی به دنبال این باشند تا آنها را به آرامش دعوت کنند. این مساله اما در نهایت باعث درگیری بین طرفین شد تا کادرفنی ملوان و چند بازیکن این تیم نیز به مداخله بپردازند. 


ورود مازیار زارع و پژمان نوری به عنوان مربی و بازیکن محبوب انزلی‌چی به این ماجرا که به دنبال ممانعت از برخورد نیروی انتظامی با هواداران تیمش بودند، درگیری را افزایش داد و در نهایت نوری و زارع نیز مورد تهاجم قرار گرفتند.

 

برخورد باتوم به صورت پژمان نوری و اسپری فلفل به مازیار زارع جنجال را به شکلی دیگر پیش برد. تصاویر ویدئویی از این جنجال نشان از شرایط سخت مازیار زارع در رختکن تیمش دارد که برای مداخله و محافظت از هواداران تیمش در سکوها حاضر شده بود. 


نیروی انتظامی و امنیتی بازی که مازیار زارع را نشناخته بود، در اثر این مداخله او را نیز با گاز اشک آور مواجه کرد. در نهایت با پایان هیاهو، صورتجلسه‌ای نیز تنظیم شد و ماموران نیروی انتظامی بابت این مساله و اتفاق از زارع عذرخواهی کرده و اعلام کردند این اتفاق به دلیل نشناختن او شکل گرفته است. 


کاروان ملوان انزلی و هواداران این تیم بعد از پایان این ماجرا اکنون در فرودگاه حضور دارند و به دنبال بازگشت به انزلی هستند.

منبع: ورزش سه