۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸

حسین خانی : برنامه هایمان را به خوبی در زمین پیاده کردیم

مربی مس کرمان گفت : توانستیم برابر اروند برنامه و تاکتیک هایمان را به خوبی روی زمین پیاده کنید.
کد خبر: ۹۴۶۲۳
به گزارش"دی اسپورت"، حمید حسینخانی مربی تیم مس بعد از پیروزی ارزشمند در کرمان مقابل اروند با تقدیر از فضای به دور از تنش و کم فشاری که بعد از شکست مقابل خونه به خونه برای تیم فراهم شد، اظهار داشت: بازی همانطور که پیش بینی می کردیم از آب در آمد. در نیمه اول برخی نفرات آنطور که از آن ها خواسته بویدم عمل نکردند اما در نیمه دوم کار بهتر شکل گرفت و چون به دنبال پیروزی بودیم، تعویض انجام دادیم که خوشبختانه به نتیجه رسید.

وی در مورد تصمیمات داور و اخراج حیدری از بازی گفت: فکر می کنم داور در سه صحنه عجولانه قضاوت کرد. می توانست روی اخطار دادن سختگیری نکند و حسین حیدری اخراج نشود. امین جهان کهن هم اصلا تمارض نکرد اما اخطار گرفت.

حسینخانی در پاسخ به انتقاد خبرنگاری از نا آمادگی سجاد حیدری و تکروی های مهدی تیکدری گفت: در نیمه اول با شناختی که از حریف داشتیم نیاز بود تیکدری و حیدری پا به توپ شوند و موج دوم هم توسط جهان کهن و میلاد محمدی انجام شود. می خواستیم از این راه صاحب ضربه ایستگاهی شویم؛ این ترفند در نیمه اول ناقص بود اما در نیمه دوم انجام شد.

وی در پاسخ به اینکه چرا مس کمتر در بازی از کارهای ترکیبی برای نزدیک شدن به دروازه استفاده می کرد و قصد داشت با استفاده از ارسال های بلند به دروازه برسد، گفت: سجاد حیدری از دقیقه 40 به ما اعلام کرد پایش سنگین شده و چون او را نیاز داشتیم، گفتیم کمتر فشار بیاورد و بازیکن با سبک حیدری هم روی نیمکت نداشتیم. شروین بزرگ به بازی آمد و هدف این بود که توپ بگیرد و نگه دارد تا موج دوم حمله اضافه شود. بازی مستقیم انجام ندادیم و در طول هفته روی همان مسائلی کار کردیم که نتیجه دادند.
ترند های روز